רק נחתו: הקולקציות הרותחות ממילאנו הגיעו למרכז

יותר מ-300 אלף מבקרים מכל רחבי העולם הגיעו השנה לשבוע העיצוב-  "סאלונה דל מובילה", אשר נערך בפעם ה-57 במילאנו. במשך שישה ימים חגגה העיר את הקולקציות החדשות של המותגים המובילים, הציגה טכנולוגיות חדשות ועיצובים מקוריים. רגע אחרי שהסתיים שבוע העיצוב הגדול בעולם- נוחתים בדן דיזיין סנטר: הקולקציות שכבשו את המבקרים, המגמות החדשות והטרנדים החמים שיעצבו לכם את הבית

 

 

 

אמבט וכיור

להישאר צעיר לנצח: קליגריס חוגגת 95

המותג קליגריס אשר חגג 95, הציג קולקציות חדשות ובועטות בביתן הגדול והמושקע ביותר שהקים עד כה במסגרת שבוע העיצוב במילאנו. לכבוד יום ההולדת בחרו דווקא לרענן את המותג ולהשיק קולקציות חדשות עם מבט אל העתיד(ומבלי לשכוח את העבר). קליגריס בחר להגיע לשבוע העיצוב  בתדמית חדשנית ורעננה, המיתוג מחדש צומח מתוך שורשיו הוותיקים של המותג אך משתמש בשפה מודרנית ועכשווית. במסגרת שבוע העיצוב הוצגו מעל ל-100 פריטים בסגנון עכשווי. הפריטים החדשים בנויים כצורות א-סימטריות וגוונים שמאפיינים את הפופ ארט. בין הפריטים החדשים ניתן למצוא מוצרים משלימים כגון: מחזיקי נרות, אגרטלים, שעונים ועוד.

 

    אגרטל א- סימטרי

אגרטל א סימטרי

 

 

LIBERTY– כיסאות נערמים עשויים פוליפרופילן קל משקל. הכיסאות מעוצבים בסגנון עכשווי ומודגשים בקווים מעוגלים למראה מעודן ומודרני. הצבעים הזמינים הם מחווה לשנות ה-70

 

 

 

ATOLLO- קולקצית הישיבה החדשה מתאפיינת במסגרת מתכת עדינה  המשלבת מושב מרופד בבד קטיפה או עור, בגימור מהודק שמשווה לקולקציה מראה יוקרתי

קולקצית ATOLLO

 

 

4 #    Oottone  MAGAZINE 

מתקן עיתונים מעוצב עם משטח עליון מקרמיקה דמוי שיש וכיס עור לאחסון מגזינים. מתקן העיתונים מגיע במגוון שילובים  להתאמה אישית, כגון: משטח עליון מעץ, מסגרת בצבע שחור  וכו'

 

 


 

 

ספא ביתי : כשטכנולוגיה מובילה עיצוב

Tec-design וספא ביתי, אלו שני הנושאים המרכזיים בקולקציית החידושים של ענקית הברזים הגרמנית, Dornbracht, אשר ניתן למצוא ב- HEZIBANK. מערכות המים החדשות של המותג לוקחות את חווית הרחצה למקום המחבר בין סגנון ונפש. הטכנולוגיה מובילה את העיצוב במטרה לייצר חוויה רב חושית, תוך התייחסות לצרכים האישיים של כל משתמש, תוך יכולת לתכנת פרופיל אישי למספר משתמשים. האופציות מרובות ומאפשרות לתכנן את הרחצה למספר רב של מצבים: להרפות את השרירים לאחר אימון ריצה, להמריץ את זרימת הדם או לחלופין להוריד את רף המתח תוך האזנה למוזיקה ו/או בחירת כוראוגרפיה של תאורה צבעונית. המקלחת הופכת לספא ביתי משוכלל ביותר, אסתטי ופשוט לתכנות והפעלה. לא פחות חשוב מכך, המערכות בנויות תוך חשיבה על חסכון באנרגיה ובמים, ומאפשרות לחסוך בכ-60% מכמות המים הדרושה מבלי שנרגיש זאת מתחת לזרם.

 

ספא ביתי- חזי בנק

 


 

כשמרסל וונדרס ומריו בליני מעצבים בהשראת פוליה

המותג הוותיק, NATUZZI, הכריז  לא מכבר על פרק חדש . משב רוח רענן  אשר עונה לשם, פסקואלה ג'וניור נטוצי, מצעיד את החברה האיטלקית אל עתיד עכשווי ומלא בעיצובים מפתיעים ומקוריים. יורש העצר הצעיר של אימפריית הריהוט כינה את מהלכו האחרון  אשר הוצג בשבוע העיצוב במילאנו – " המהפכה השלישית של נטוצי". החברה הוותיקה, תחת השפעתו של נטוצי הצעיר, הציגה בביתנה המרהיב שיתופי פעולה עם גדולי המעצבים בעולם. התוצאה – קולקציות ייחודיות שעוצבו כמחווה לנופי פוליה, מחוז בתולי בדרום מזרח איטליה והיכן שהכל התחיל.

 

המעצב ההולנדי מרסל וונדרס, הנחשב לאחד מעשרת המעצבים המובילים בעולם, הציג קולקציה שבה כל פריט  מספר סיפור על אנשים ומקומות. ההשראה העיקרית הגיעה מנופיה של פוליה. הנה כמה פריטים מתוך הקולקציה:

 

BORROW –  שולחן הקפה ששואב את השראתו מצורתה של מריצה ומדגים שילוב מתוחכם בין עץ טבעי לעור איכותי

 

SILO – סדרה  של חפצים משלימים אשר יכולים לשמש כהדומים,  יחידות אחסון או שולחנות צד. הסדרה עוצבה בהשראת כדי הטרקוטה וכמחווה למלאכות  יד מסורתיו

 

LAVE– כורסה מפוסלת מצינורות מתכת בעוביים שונים אשר יוצרים בסיס מתוחכם בעל מושב מרופד

 

 

האדריכל המוערך, מריו בליני, אחראי על עיצובו של השולחן הבא אשר עשוי משישה עלי כותרת של עץ זית מפוסלים כבסיס עוצמתי ומרהיב ביופיו.

 

שולחן סלון

 

 


 

 

קולקציה חדשה אשר הופכת את חדר הרחצה לסביבת מגורים שלמה

 

המותג המתמחה בסביבת הרחצה, ANTONIOLUPI, הציג קולקציה עשירה אשר הופכת את חלל הרחצה לסביבת מגורים שלמה. הקולקציה החדשה מציגה מגוון מוצרים משלימים אשר מצטרפים לאמבטיות, הכיורים, המקלחונים והברזים המעוצבים של המותג.  הקולקציות החדשות כוללות: סדרת מראות המשלבות קולאג'ים של צילומים בשחור לבן, ארונות ויחידות אחסון מעוצבות, אח שתנועת הלהבות הלוחשות שלה יוצרת אפקט זן מרגיע, שטיחים וגופי תאורה תואמים.

מראה לחדר רחצה

מראת קולאז


 

SUMMERTIME – אחסון נסתר

 

המותג האיטלקי, Devon&Devon, חשף בשבוע העיצוב  במילאנו,  שני דגמים חדשים של קונסולות רחצה. עיצובן של היחידות החדשות מזכיר במקצת בר משקאות משנות השישים- צורתו מעוגלת והוא עשוי עץ מצופה בלכה מבריקה המשלב משטח עליון עשוי גרניט. עיצובו מסתיר בחוכמה שלוש מגירות אחסון רחבות.

יחידת אמבט


 

קווים מעוגלים ובתים שמדברים אותנו

המותג האיטלקי,  CATTELAN ITALIA, אשר סימן ההיכר שלו הנו סגנונו המדויק והמחויט, בחר להעניק לפריטיו החדשים נגיעה מעוגלת יותר. הקווים החדים והסימטריים הוחלפו במראה רך יותר. בביתן החברה ניתן היה להבחין בהמון צמחיה, מידוף מעוצב וספריות מקוריות אשר הפכו את החלל לחם ומלא בפרטים.

 

PLANER – שולחן אוכל בעל בסיס פלדה עם משטח זכוכית עליון

שולחן אוכל

FIFTY – ספריה מודולרית להצגת פריטי אספנות, ספרים, תמונות ועוד.

פיפטי ספריה

 

 

SAYONARA– מנורת רצפה המשלבת שולחן צד מינימליסטי

 

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך