לקראת החורף ובכלל – קבלו את הדור הבא של חימום תת רצפתי

AHT – Advanced Heating Technology

AHT היא חברה שוויצרית אשר התחילה את דרכה כאשר קבוצת מדענים ויזמים שעסקו בתחום מדעי החלל פיתחו טכנולוגיית חימום מהפכנית המבוססת על מתכת חזקה ודקה (סגסוגת אמורפית) אשר משמשת בתהליך בניית לוויינים. כיום, החברה השוויצרית מיוצגת ומשווקת ב-60 מדינות בכל רחבי העולם ואולם התצוגה הראשון בישראל נפתח כאן אצלינו, בדן דיזיין סנטר.

מה זו מתכת אמורפית ואיך זה עובד?

מתכת אמורפית היא מתכת שהותכה וקוררה בחזרה במהירות רבה ובשל כך היא משמרת את המבנה של מתכת נוזלית, למרות שבפועל היא מוצקה. המתכת הזו קשיחה יותר ועמידה בפני חלודה ומעבירה חום ביתר קלות לעומת מתכת רגילה. המתכת אינה מתלהטת ומגיעה עד לחום של 40 מעלות בלבד, בצורה אחידה ומושלמת. מתחת לפני הרצפה נפרשות יריעות חימום אשר בתוכן משולבות המתכות האמורפיות.

מדוע כדאי לבחור בטכנולוגיית AHT ?

החימום התת רצפתי הוא פתרון חדשני ויעיל לחימום הבית בטכנולוגיה מהפכנית ופורצת דרך אשר משדרג לנו את איכות החיים ואלה יתרונותיו:

»התקנה חסכונית

המערכת לא דורשת עבודות תשתית מיוחדות. ניתן להתקנה בקלות מתחת לכל סוגי הריצוף – גוף החימום הינו דקיק (בעובי של 1.8 מ"מ)  אשר אינו דורש חיפוי וניתן להתקינו על ריצוף מבלי לחצוב בבטון. בשל כך הוא מתאים לגרניט, שיש, פרקט, למינציה ואפילו שטיחים או קירות

»התקנה מודולרית

»חימום החדר בזמן קצר

בטכנולוגיית סגסוגת אמורפית ושליטה מדויקת בטמפרטורות

»חסכוני בצריכת חשמל

יריעות החימום המתחממות תוך 3 דקות, מתחילות לחמם כבר מטמפרטורה של 25 מעלות, כך שהמערכת צורכת  50% חשמל פחות ממערכות קיימות אחרות.

»בית חכם

ניתן לשלוט על המערכת מהאפליקציה, דבר המאפשר בקרת שליטה וחסכון נוסף בעלויות.

»אזורי הפעלה נפרדים

אין צורך לחמם את כל הבית. המזווה וחדר השירות אינם זקוקים לחימום ובכלל לא תמיד כולם נמצאים בבית בו זמנית.

»גוף החימום מוגן למים

כך שניתן להתקין את המערכת בחללים רטובים הן ברצפה והן בקירות.

»בטיחות

מקור החום בטיחותי גם לחיות המחמד

»תקנים

המערכת עומדת בתקן האירופאי ובסטנדרט ישראלי

»אקולוגית וידידותית לסביבה

בנוסף לחיסכון בחשמל, החום הנובע מן המערכת מתפזר באופן שווה בחלל מבלי לייבש את האוויר ומבלי לפלוט חלקיקי מתכת או אבק. המערכת משמרת את האנרגיה, שמחממת את הבית מלמטה למעלה (באופן טבעי), היא עמידה ואיכותית במיוחד ואיננה דורשת תחזוקה לאורך שנים רבות של פעולה מתמשכת.

»שרות ואמינות יוצאות דופן

אולם התצוגה של חברת AHT ממוקם בקומת הקרקע

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך