יושבת בזכות עצמה – איך לבחור כורסת טלוויזיה

יש הרבה רהיטים אשר מאפשרים לנו להשתרע, לקרוא ספר או לישון בסלון, אבל כמו כורסת טלוויזיה טובה המאפשרת לנו את כל זה ויותר – אין. לצד הנוחות האין סופית, כורסת הטלוויזיה באה במגוון סגנונות, חומרים, גדלים ועם מנגנוני כיוונון ידניים וחשמליים. מעבר לנוחות, כורסת טלוויזיה מיטיבה עם בריאות הגוף ע"י התאמה אישית לצרכיו בתנוחה הכי רגועה שיש וגם עם בריאות הנפש כאשר היא מפיגה לחץ וחרדה ועוזרת לנו בכך לעשות "ריפרש" בסוף כל יום.

אומרים שכדאי לנסות כל דבר לפני שקונים ואין דבר נכון יותר מזה לגבי כורסאות הטלוויזיה. כדאי לשבת עליהם, לנסות את שלל המצבים שלהן לזמן מה ולבחון איזו כורסא באמת עונה על הצרכים שלכם ואיזו כורסא תגרום לכם לרצות לשבת בה בפרט אחרי יום ארוך ומתיש.

אז אחרי שלקחתם את ההחלטה הנבונה לקנות כורסת טלוויזיה ורגע לפני הקניה עצמה, הכנו לכם 4 דגשים:

1. התחשבות בחלל

יש למדוד את השטח הנדרש לכורסא להיפתח במקום בו אתם מייעדים להניח אותה, על מנת שלא תתקע בקיר או ברהיט אחר במצב פתיחה, גם אם לרוב הכורסא תהיה במצבה הסגור. דבר חשוב נוסף הוא לבחון שהכורסא לא משתלטת על החדר במצבה הפתוח וגורמת לאנשים לעיקופים מיותרים ולא נוחים.

תמונת יח"צ – אמריקן קומפורט בקומה השנייה

תמונת יח"צ – ניקולטי בקומה העליונה

2. חומרים

כורסאות טלוויזיה מעוצבות כך שנוכל לשבת עליהם זמן ממושך בנוחות ולקבל תמיכה מדויקת לגוף. בין אם זו תמיכה לראש, לעמוד השידרה או לרגליים, כורסת הטלוויזיה תרגיע שרירים תפוסים ולחצים, תגביר את הסירקולציה ברגליים או סתם תפנק אותנו. המסקנה הברורה והבלתי נמנעת היא שלא יהיה אדם בבית שלא ירצה לשבת עליה ולכן כדאי מאוד לבחור בדים נעימים ויפים אך גם מאוד עמידים, בדים מפנקים אך גם כאלה שלא סופגים לחות ומונעים הזעה. אם יש לכם ילדים ו/או חיות כדאי לדאוג לבדים הדוחים כתמים וקלים לניקוי שימנעו מהשוקו והבוץ להשאיר כתם על הכורסה. בנוסף לנראות, כורסאות טלוויזיה איכותיות הן בעלות מושב המרופד בכרית צפופה, כך שניתן לשבת עליהן לאורך זמן, כזה שייתן לנו לעשות בינג' על הסדרה האהובה עלינו מבלי להתפשר על איכות.

תמונת יח"צ – ניקולטי בקומה העליונה

תמונת יח"צ- צילום חו"ל – רוזטו בקומה העליונה

תמונת יח"צ – אמריקן קומפורט בקומה השנייה

3. טכנולוגיה

עם השנים עיצוב כורסאות הטלוויזיה התקדם הן בנראות והן בטכנולוגיה. השימוש בשלטים, מנגנוני מסג' וחימום מובנים ועוד מאפשרים לנו שימוש אופטימלי. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת יש כורסאות שמגיעות למגוון זוויות רחב ואפילו לשכיבה ובעיקר מכילות בתוכן סוללות נטענות לתקופה ממושכת שלא מצריכות שימוש בכבלים וחוטים מיותרים בסביבת הכורסה. וכן, יש כורסאות שגם יעזרו לכם לצאת מהן ויביאו אתכם עד למצב של עמידה.

תמונת יח"צ – הולנדיה בקומה השנייה

תמונת יח"צ – אמריקן קומפורט בקומה השנייה

תמונת יח"צ – רוזטו בקומה העליונה

4. סגנון

לא משנה מה סגנון עיצוב הבית שלכם, יש כורסת טלוויזיה שתתאים לכם. מכורסאות מינימליסטיות ופונקציונליות עד לכורסאות נוחות ומחבקות. קיימים מאות סוגי בדים, צבעים, מרקמים, גדלים ועיצובים אשר יתאימו לצרכי העיצוב שלכם, אז אל תתפשרו

תמונת יח"צ – הולנדיה בקומה השנייה

תמונת יח"צ – הולנדיה בקומה השנייה

תמונת יח"צ – רוזטו בקומה העליונה

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך