שבוע העיצוב במילאנו – Salon De Mobile – 16-21.4.2024

מדי שנה מתקיים במילאנו היריד הנחשב, הגדול והמוביל בעולם בתחום העיצוב. ברחבי מרכז הירידים מוצגים עיצובים חדשים ומעוררי השראה אשר נותנים לנו הצצה לטרנדים החדשים בתחום. השנה, במהדורתו ה-62, יבחנו העיצובים תחת מילות המפתח של אבולוציה וחדשנות לצד אתגרי החיים העכשוויים, עם מבט אל המעבר האקולוגי. דגש נוסף יהיה על חללי המטבח והרחצה בהתאם לפילוסופיית האדם במרכז.

 Salon del Mobile Photo by Andrea Mariani

התוצאה של חשיבה זו היא פריסה מחודשת של הביתנים במטרה לקבץ את המציגים לפי תוכן ויעד המבקרים, כדי להעצים את הערך והמשמעות של חווית המבקר. הפריסה בצורת טבעת היא אינטואיטיבית יותר, פשוטה להליכה וקלה לזכור והיצע התערוכה מלא במשמעות לאורך כל המסלול. הדוכנים מוצבים על הקירות ההיקפיים החיצוניים, המעברים הראשיים הורחבו וכך נוצר מסלול מדויק של 640 מטרים לרווחת הקהל. בנוסף יתקיימו בדוכנים שירותים דיגיטליים של שידוכים ותיאום פגישות בזמן אמת שייעלו את השהות ומרחבים וירטואליים אשר יאפשרו לכולם (כולל אלו שלא יכלו להגיע השנה) לסקור את המוצרים שהציגו החברות, בתוספת מידע, תמונות ותובנות.

 Salon del Mobile Photo by Luca Fiammenghi

לצד המוצרים הרבים מכל תחומי העיצוב (חיפויי קיר, מוצרים סניטריים, מיטות, ריהוט, טקסטיל וכו') יתקיימו תערוכות שונות ומגוונות:

תערוכת אביזרי ריהוט בינ"ל – הפתרונות האסתטיים הדקורטיביים והחומריים המתאימים ביותר לחללים שלנו – אביזרי ריהוט, חפצי אומנות, טקסטיל וחפצי נוי

Salone internazionale del Mobileמרכז של ניסויים, נקודת מפגש ומקום להזדמנויות חדשות להרהר על עולם העיצוב והתכנון

Workplace 3.0 – אזורי ריהוט המבטלים את מרחבי העבודה שלנו ומציגים פתרונות עכשוויים

S.Project – הצגת אפשרויות ריהוט ותפאורה יחד עם אלמנטים טכניים מתקיימים בהרמוניה

Eurocoucina – טכנולוגיות למטבחים

תערוכת חדרי רחצה בינ"לEuroluce – האירוע המציג את האור לא רק כאלמנט טכנולוגי אלא בעיקר כממד האסתטי והרגשי וגורם הקובע את נוחות החללים שלנו

Salonesatellite – מרכז המוקדש למעצבים צעירים עד גיל 35 חוגג השנה 25 שנים והוא מקום התנסות ומחקר לכולם

Salon del Mobile Photo by Diego Ravier

Salon del Mobile Photo by Ruggero Scardigno

האירוע הוא בעיקרו עבור הקהל המקצועי, אך פתוח גם לקהל ברחה בימים שבת וראשון 20-21.4.24 ולסטודנטים בתאריך 19-21.4.24 ועלות הכרטיסים היא בהתאם.

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך