בואו להגשים חלום – איך לעצב חדר ארונות בתוך חדר השינה

עיצוב חדר ארונות כחלק מחדר השינה הוא פשוט חלום, אבל הוא דורש תכנון קפדני ומדויק. חדר הארונות הוא מקום אישי אשר בו אתם שוהים ממש לפני היציאה הראשונה מהבית והוא זה שבעצם נותן את הטון לשארית היום שלכם. ככזה כדאי שיהיה מעוצב, מלא בסטייל ויבטא את האישיות שלכם.

לצד הסגנון האישי, חובה להבין מה קורה בתוך הארון שלכם הן מבחינת כמות הבגדים והן מבחינת הגישה אליהם. ארגון הארון חייב להיות פונקציונלי ולכן כדאי להעריך את המלתחה שלכם ואפילו לעשות רשימת כמויות של בגדים מקופלים, בגדים תלויים, סוודרים, תיקים ועוד. לבסוף, חשוב להבין את גודל המקום שאתם מקצים לחדר הארונות לעומת הצרכים שלכם והחלומות שלכם.

אז אם החלטתם לתכנן ולעצב את חדר הארונות המושלם שלכם, הכנו לכם מספר דגשים שיעזרו לכם לעשות סדר ב…ארון

מי אתם?

כנות זו מילת המפתח. חשוב לדעת אם אתם מהאנשים שמכניסים את הנעליים לארון הבגדים או לא, אם אתם יכולים להגיע למדפים גבוהים מאוד או נמוכים מאוד (פונקציה של גובה וגיל) והאם אתם מעדיפים לתלות את הבגדים או לקפל. האם אתם להוטי גיהוץ, היכן נמצא סל הכביסה שלכם והאם אתם משתמשים בהרבה תמרוקים, תכשיטים, כובעים וצעיפים. בקיצור, פירוט המובן מאליו של יומכם בכל הנוגע למלתחה שלכם יוכל לדייק את עיצוב חדר הארונות שלכם.

דלקוב – בקומה השנייה

דלקוב – בקומה השנייה

צילום: גלעד רדט / ארונות ריביירה – בקומה העליונה

מה הסטייל שלכם?

כשאתם ניגשים לתכנון חדר הארונות שלכם, רצוי להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מחדר השינה שלכם, כך שהחלל כולו ישקף את מי שאתם בצורה אחידה וייתן תחושת מרחב גדולה יותר. עיצוב הנותן ביטוי אישי יכול להימצא באביזרים שונים, חפצי אומנות שאספתם, שטיח עם דוגמת נמר שאתם אוהבים אך נמנעים מלשים בסלון ואפילו נברשת קריסטל גדולה מהרגיל. תוכלו לעטוף את המידוף במשהו לא צפוי כמו ניר קלף מיוחד או בד יוקרתי ובכלל זה המקום והזמן לתת דרור ליצירתיות שלכם.

צילום: מיכה לובטון, עיצוב: דניאל חסון / ארונות ריביירה  בקומה העליונה

ארונות ריביירה  בקומה העליונה

דלקוב – בקומה השנייה

דלקוב – בקומה השנייה

חבקו יוקרה כקונספט

גם ללא קשר לסגנון העיצוב, עצבו את חדר הארונות שלכם כך שיהיה לכם מקום להניח את כל החפצים שלכם בסטייל. נסו ליצור לכם נקודת מוקד בחדר כמו אי במרכז המעוצב בצורה ייחודית עם כרית מיוחדת להניח עליה את התכשיטים שלכם והקיפו עצמיכם בדלתות מראה. אם יש חלון בחדר, נצלו אותו על מנת להוסיף שכבות של בד לווילונות יחד עם תאורה שקועה, שטיח רך והדום מרשים.

צילום: אורי אקרמן, עיצוב: קינן אדריכלים / דלקוב – בקומת השנייה

דלקוב – בקומה השנייה

צילום: מיכה לובטון, עיצוב: דניאל חסון / ארונות ריביירה – בקומה העליונה

צילום: גלעד רדט / ארונות ריביירה – בקומה העליונה

פתרונות אחסון מגוונים

עיצוב הארון הוא בעל חשיבות בדיוק כמו המטבח וגם בו העיצוב נדרש להיות יעיל ובעל השראה. לא משנה מה גודלו ומה צורתו, חייבים לכלול בו מגוון רכיבי אחסון וגובה לבגדי תליה, בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם. בנוסף יש למצוא מקומות יצירתיים על מנת להכיל את כל חפציכם, דבר שלעיתים דורש אחסון המעוצב ומיוצר במיוחד בשבילכם. היום יש שפע של פתרונות חכמים, מודולריים ומותאמים בצורה אישית לכל דבר. יש מגירות שליפה מלאה בשילוב חלוקות פנימיות, מתקנים נשלפים לבגדים, עניבות וחגורות, מתקנים לנעליים, מתקנים נשלפים לקרשי גיהוץ, מידוף נשלף ומודולרי ועוד.

עיצוב: מירב בן ארי / דלקוב – בקומה השנייה

דלקוב – בקומה השנייה

בלורן – בקומת הכניסה

בלורן – בקומת הכניסה

פרזול ותאורה

ארון הבגדים נמצא בשימוש יומיומי ואנחנו פותחים אותו כמה פעמים ביום, לכן ישנה חשיבות עליונה בבחירת פרזול איכותי, שישמש אתכם לאורך שנים רבות. מסילות שקטות לדלת הזזה, מעצורים, מנעולים, פתיחה ללא ידיות, מסילות לשליפה מלאה של מגירות, מתלים מתכווננים לתלייה גבוהה, מדפי נעליים נשלפים ועוד. בנוסף לפירזול כדאי לשים לב לתאורה בחדר הארונות. יש לשלב גם תאורה מרכזית לחדר כולו וגם תאורה ממוקדת שתאפשר למצוא מה שאתם מחפשים ללא מאמץ.

בלורן – בקומת הכניסה

בלורן – בקומת הכניסה

מערכת הזזה TopLine XL קבוצת בירמן – בקומה השנייה

צילום: עינת דקל, עיצוב: עליזה כהן / דלקוב – בקומה השנייה
ארונות ריביירה – בקומה העליונה

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך