דירה לדוגמה: כך הפכה דירת קבלן ליעד המועדף על דייריו

 

מעצבת הפנים, נטלי גנון, רגילה להתחיל כל פרויקט כשרטוט על גבי נייר- וילות רחבות ידיים, חללים כפולים של 7 מטר, חללי מסחר עצומים. ופתאום הגיע אליה זוג צעיר עם דירת קבלן בשלב מפתח. אחרי שיחה קצרה היא כבר ידעה שהכימיה הכריעה. " רוב הפרויקטים שלי בשנים האחרונות התאפיינו בבתים פרטיים ופנטהאוזים רחבי ידיים. דירת קבלן איננה בולטת בנוף תיק העבודות שלי", מספרת גנון,  " כבר בשיחה הראשונית הרגשתי שהכימיה פה שולטת ומכאן שגם אם היו מבקשים שאעצב להם אסם, הייתי מתייצבת במלוא התשוקה".

החלום של הדיירים היה לשוב מדי ערב אל דירה שלא רוצים לצאת ממנה שוב. מעין שילוב בין דירה לדוגמה מרשימה לבין הפינוקים של סוויטה בבית מלון מפואר. הקו המנחה היה להשיג מקסימום פרקטיות בעיצוב מודרני שיעמוד במבחן הזמן לצד קריצות של צבע וחומרים נועזים.

הדיירים: זוג צעיר בסוף העשור ה-3 לחייהם, דוקטורנטים ומרצים באוניברסיטה.

הדירה: דירת קבלן חדשה בלב פארק הייטק בבאר שבע, בגודל 130 מ"ר עם 4 חדרי שינה שהוסבה ל-3 לטובת הרחבת החלל הציבורי + מרפסת בגודל 17 מ"ר. אילוצי דירת הקבלן ופוטנציאל השינויים המבניים בה אילצו אותנו להמתין לקבלת המפתח ורק אז להתחיל ביישום התכניות. בתקופה קצובה ואינטנסיבית של 5 חודשים הלקוחות כבר שתו את הקפה המיוחד הראשון במרפסת המקיפה אל הפארק.

 

 

הוואוו של הכניסה! עם הכניסה לדירה, המבט הראשוני מתרכז בסלון אשר מעוצב כחלל חם נטול מסכים. תמונות ממוסגרות בשחור לבן מפארות את הקיר המרכזי המארח את הספה בגוון ניוד טבעי. כורסת עור שוזרת את הגוון הירוק העמוק בחלל ומקפיצה את המניפה הניטרלית.

 

 

המטבח- בצדו השמאלי של החלל המרכזי שוכן התכשיט של הבית- מטבח שכל כולו זהב. "מעבר לתכנון המוקפד שהותאם לדייר חובב הבישולים ניתן דגש יתר על העיצוב", מספרת גנון, "שילוב חזיתות נאנו בחול נייבי נדיר עם ידיות ופרזול מפליז יצוק, לצד אי בגווני האפור בהיר עם רגל פליז המשולבת במישור המשטח. ואם במשטח עסקינן אז היהלום של הכתר הינו ה- INVISABLE WHITE הטבעי – משטח גרניט המחפה גם את הקיר ומשתלב אל כיור אינטגרלי".

 

 

מטבח יוקרתי המשלב חזיתות נאנו כחול כהה דגם PH64UM מבית בלורן, מגירות לגראבוקס של BLUM, ידית אינטגרלית צבועה לגוון זהב מט המעניקה אלמנט עיצובי למטבח למראה TOTAL DESIGN | להשיג: בלורן | קומת הכניסה

 

 

 

נגיעות הזהב חוזרות על עצמן גם במשרבייה הייחודית  אשר תוכננה על ידי המעצבת ומהווה מחיצה בין פינת הישיבה של הדיירים לחלל הציבורי הפתוח. ספריית מתכת מעוצבת מוקמה בנישה שנבנתה במיוחד עבורה ומשלבת מחיצות אלכסוניות בגווני שחור ופליז.  המון דגש ניתן גם לתכנית התקרה והתאורה הטכנית המשולבת בה- איזון בין תאורת אווירה במיקומים אסטרטגיים לתאורה שוטפת.

 

 

 

 

הסוויטה הנשיאותית של הדיירים-  "המקום בו השקט אמור להשתלט, רק שהפעם בחרנו הפוך", מספרת גונן," פרקט עץ אלון טבעי בפריסת פישבון, קורות עץ מול דלת הכניסה המשתלבות גם עם חלק מתקרת החדר, משלבות בהן פרופילי תאורה באה- סימטריה ומייצרים עיצוב שונה מהנוף. בוודאי לחדרי שינה".

 

 

 

 

דבר המעצבת: "בכל פרויקט מחדש אני מתכוננת להיריון ולידה. תהליך בו חווים משהו חדש, לעיתים חשים ברע, לרוב מתרגשים ומצפים. כבר בשיחה הראשונית הרגשתי שהכימיה פה שולטת. ואכן כך היה, תקשורת מצוינת, חיבור שכולו חברות. אין פרויקט שאין לי בו הנאה. הפעם זה הרגיש כמו חופשה בקאריביים בלב לבו של סגר שלישי."

 

 

 

טיפ: שילוב תמידי בין פרקטיות לעיצוב מוקפד הן כלל האצבע שלי. הקשבה מלאה לצרכים יחד עם הגחמות האיטלקיות שלי ממשיכים לייצר לי בתים של אנשים אמיתיים ולא של תערוכות.

פריט אהוב: רגל הפליז המחזיקה את משטח האי באזור הישיבה ומשתלבת במישור המשטח הייתה פרט מורכב וקונסטרוקטיבי אשר הפעיל את מירב המוחות ליישום נכון ואסתטי. רגל פליז יצוקה אשר יוצרה על ידי סיגמנט המתמחים בעבודות פליז בארץ ויושמה בהצלחה על ידיאנשי המקצוע.

 

 

 


קרדיטים:


 

צלם: רגב כלף

עיצוב פנים: נטלי גנון- NG Interior Design

מטבח: חזיתות נאנו כחול כהה דגם PH64UM, מגירות לגראבוקס של BLUM, ידית אינטגרלית צבועה לגוון זהב מט המעניקה אלמנט עיצובי למטבח | בלורן
סלון: ספה, כורסה ושולחנות קפה | נטוצי

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך