זה הכל בשבילה: כשמעצבת פנים מעצבת את ביתה

זוכרים את האמירה המפורסמת של קוקו שאנל על השמלה השחורה הקטנה? אז אם נקביל את זה לעולמות העיצוב- כל בית צריך מטבח שחור. אומרים שהדבר הקשה ביותר עבור מעצבי פנים הוא לעצב את ביתם הפרטי. אך כשמעצבת הפנים, נטלי גורליק, עברה לביתה החדש היא ידעה בדיוק מה יעשה אותה מרוצה. הדירה אשר ממוקמת במגדל חדש המשקיף לים, הפכה לחלל תעשייתי פתוח עם תקרות בטון, תאורה תעשייתית ורצפת עץ, ובמרכזו ניצב מטבח שחור מינימליסטי ומלא נוכחות אשר מגדיר את הפונקציות השונות בחלל המשותף.

הדיירים:  זוג הורים + פעוטה בת שנה וחצי

הדירה: דירה בת 4 חדרים+ מרפסת נוף לים, 120 מ"ר  בשכונה חדשה ומתפתחת בסמוך לחוף הים, אשדוד.

 

 

עיצוב: נטלי גורליק צילום: עידן גור

 

" בתור אמא ובעלת עסק לאדריכלות ועיצוב פנים, היה לי חשוב לשלב בין שני העולמות בחלל הבית. תכננתי משרד ביתי בחלל חדר המגורים תוך הקפדה על בית חם, מודרני ופרקטי", מספרת נטלי גורליק. "בחרתי לעצב את ביתנו החדש בסגנון "לופט" אמריקאי, סגנון שאני מאוד אוהבת ומתחברת אליו, האתגר היה לשלב בין הקווים הקרים שבעיצוב לבין בית שבו יהיה נעים לגדל את הילדים".

 

 

החזון היה ליצור חלל ציבורי שמקיים את כל הפונקציות באופן מזמין וזורם, אך יחד עם זאת מאפשר לכל פונקציה להיות מוגדרת ובעלת זהות משלה. "הבית עוצב בסגנון לופט תעשייתי", מסבירה גורליק, "בשטח המטבח והמשרד השתמשתי בברייקים אדומים אשר נותנים תחושת בית חם ומשתלבים מעולה עם תקרת הבטון והפרקט בצבע אגוז אמריקאי". אל המעטפת העשירה בחרה גורליק לשלב אלמנטים ממתכת שחורה, עץ וצמחיה ירוקה אשר מעניקה רוך לחומרים הגולמיים.

 

 

 

 

לחלל בעל הנגיעות התעשייתיות עם תקרת הבטון הייחודית -נבחר מטבח מודרני בעל קווים נקיים ונוכחות מרשימה ביותר. המטבח נבחר משלב משטח דקטון מדגם Kelya, המשתלב בצורה טבעית בקו העיצובי של המטבח. " המטבח הוא ללא ספק המקום האהוב עלי בבית. הבחירה להמשיך אותו עד לקו התקרה מעניקה לו נוכחות ועוצמה."

 

 


קרדיטים:


מעצבת: נטלי גורליק

צילום: עידן גור 

מטבח: האומן מטבחים | הקומה התחתונה

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך