בית משלהם: בית קבוע למשפחה נודדת

בתום תקופה ארוכה בה הם התגוררו בבסיסים צבאיים החליטו לבנות את בית חלומותיהם בעמק בית שאן. "היה ברור לכל בני המשפחה שבית הקבע שלהם לא יהיה סטנדרטי," מספרת מעצבת הפנים מיטל כנען. "החזון היה ליצור מקום קבע הנבדל בצורת הטיפול בו ובנראות שלו, כך שישקף בצורה הטובה ביותר את האופי הייחודי של המשפחה המדהימה הזאת". "מה שהנחה אותנו הייתה הרמוניה בין הסביבה החיצונית לסביבת המגורים, בין פרקטיות לוויזואליות, בין מהות כפרית להווייה תעשייתית. רצינו ליצור בית, שמצד אחת יישקף את תחושת השיתוף והפשטות של הכפר והטבע ועם זאת בעל טוויסט מודרני, עכשווי ואפילו אורבני", מספרת מיטל.

 

הדיירים: זוג הורים +3  ילדים. האב איש חיל אוויר בדימוס. הבת הבכורה בצבא ועוד שני ילדים מתבגרים.

החזון: היה צורך לשמור על הרמוניה בין הסביבה החיצונית (שכונה חדשה בבניה), לבין סביבת המגורים. אחד הקווים המנחים של הפרויקט היה יצירת בית אשר משקף את האווירה השיתופית והפשוטה של הכפר והטבע, אך באופן כזה שנותן מקום לטוויסט מודרני ואפילו אורבני.

הדירה: בית צמוד קרקע, 5 חדרים במושב שדה חמד

 

החלל: בחירת החיפויים, האריחים והרצפה משקפת חיבור מדויק בין פרובנציונלי למודרני. החל מאריחים מצוירים במקלחות, דרך אריחי רצפה דמויי בטון בחללים המשותפים, ועד פרקט פולימרי בחדרים בנראות טבעית של פרקט גושני יוקרתי. התקרה בחלל המשותף קיבלה יחס מיוחד, עם קורות עץ חשופות בשילוב גופי תאורה מיוחדים וסופר מודרניים. הכי שיק בוהו-מודרני שיש.

 

 

 

" סביב קו מנחה זה, בחרנו בחומרים, צבעים וטקסטיל שיהיו נכונים לרעיון העיצובי, וזאת מבלי להתפשר על הפונקציונליות שלהם בכל חדר וחדר בבית"

 

 

המטבח: כמרכז התנהלותו של הבית (בכל זאת, צריך להאכיל שלושה ילדים מתבגרים). המטבח עוצב בהשראה כפרית חמימה, בצבע כהה ומרשים, כיור מונח, עם צורת גימור מושלמת. השילוב המושלם בין מטבח כפרי לטאצ'-אפים מודרניים. לצד ויזואליות מרשימה, שמרנו על תכנון פונקציונלי ושימושי ויצרנו מטבח שעומד בכל הדרישות אם הבית שידועה בחיבתה למטבח.

 

 

 

 

 

חדר שינה מאסטר: בחדר המאסטר של ההורים היה תכנון מדויק עם פינישים מותאמים לצרכי ההורים, ארונות הקיר ועבודת הנגרות נבחרו בהתאם לצרכים, חלל רחצה פתוח ומרשים במיוחד.

 

 

 

 

 

חדרי שינה ילדים:  ארונות הקיר ועבודת הנגרות נבחרו בהתאם לחללים ולאופי דייריהם. בחדרי הבנות עיצבנו ארונות פתיחה לבנים משולבים בזכוכיות סבתא בעלי אופי רך, ואילו בחדר האח המתבגר בחרנו בארון הזזה, ארון רחף שחור, מודרני ובעל נוכחות.

 

 

 

סוף דבר: חווית העיצוב הייתה יוצאת מן הכלל. הניסיון להגיע לקצה היצירתיות והפתיחות המחשבתית בתהליך הולידו פתרונות ייחודיים ומרשימים במיוחד תוך שמירה על רמת ביצוע שהייתה מעל לכל הציפיות. היכולת של הדיירים להקשיב ולקבל רעיונות מעבר לגבולות המוכר איפשרה לנו לנהל תהליך משמעותי, חוויתי ומהנה.

 

 

 

 

טיפ: לא לפחד לאתגר את הכללים המוכרים, היכולת לשמור על ראש פתוח ולקבל רעיונות חדשים עשויה להוליד פתרונות יצירתיים וטובים ממה שהיינו יכולים לתאר.

 

פריט אהוב: הכסא הזהב הדק שנמצא במרכז הסלון, נמצא עומד מיותם בכניסה למחסן של ביתילי, האחרון שנשאר, מחכה בסבלנות לבית חם. הפשטות שלו  יחד עם הצבע שלו, חוסר ההתאמה  לעומת יתר ריהוט הסלון גורמים לו להראות כמו פיסת אומנות ולא עוד רהיט.

 

קרדיטים:

עיצוב פנים: מיטל כנען  |   צילום: עינת דקל

ארונות קיר: ארונות ריביירה | הקומה העליונה

ריהוט ואקססוריז: ID design | קומת הכניסה , ביתילי | הקומה התחתונה

צבעי קיר: נירלט | הקומה התחתונה

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך