חיפויי רצפה 2024 – תערוכת DOMOTEX

תערוכת DOMOTEX, תערוכה ייחודית לחיפויי רצפה ושטיחים תתקיים במרכז הירידים בהנובר שבגרמניה בין התאריכים 11-14.1.2024

קרדיט לתמונות DOMOTEX

השנה נושא התערוכה הוא FLOORED BY NATURE אשר עוסק בתחום הקיימות ואיכות הסביבה מייצור ידידותי לסביבה ועד מחזור. נושא זה מלווה את הטרנדים החמים והפיתוחים העתידיים בתעשייה.

קרדיט לתמונות DOMOTEX

התערוכה מחולקת לנושאים שונים הפזורים על פני מספר ביתנים. בביתנים 2-4 יוצגו שטיחים בעבודת יד מכל העולם גם לאספנים וגם כפריטי עיצוב. אלו שטיחים ייחודיים עם מגוון צבעים, צורות, חומרים ותהליכי ייצור שונים, הבאים מתרבויות שונות ומייצגים סגנונות עיצוב שונים. בביתנים 5-6 יוצגו שטיחים באריגת מכונה בעיצוב עדכני ואיכות יוצאת דופן שמתאימים לכל סגנון עיצובי ומומצאים כל פעם מחדש. בביתנים 5-6,19-20 יוצגו חיפויי רצפה מסוגי טקסטיל שונים. אלו הם אלמנטים עיצוביים חשובים גם למגזר הפרטי וגם לציבורי המכסים שטח נרחב תוך הצגת טכניקות התקנה שונות ומגוון של טקסטורות. אלו משטחים עמידים הנראים כעבודת יד, מתאימים גם לעיצובים יוקרתיים וזמינים גם כאריחים מודולריים. בביתנים 21-23 יוצג ריצוף המותקן במבנים מסחריים כמו חנויות, מסעדות, מרפאות ואשר חשוף לשחיקה גדולה. זהו ריצוף שמחויב להיות מעוצב אך גם עמיד ביותר. בנוסף יוצגו גם טכנולוגיות יישום והתקנה המתמקדות בפרקטיות ובהתאמת טכניקות עדכניות ביותר (התקנת שטיחים, מוצרי ניקוי, דבקים, ציפויי גב, פרופילים ועוד). בביתנים 19-23 יוצגו ריצופי חוץ מעוצבים בעלי טכנולוגיות התקנה ואביזרים אשר עמידים בפני מים, פרקטים – ריצוף עץ ולמינציה שיביאו טבע וחדשנות טכנית בעיצובים מרהיבים וברמות גימור מעולות. ובנוסף האריחים חדשניים מיוצרים בשילוב טכניקות דפוס מיוחדות המציגות אריחים דמויי עץ, אבן, פסיפס ועוד.

קרדיט לתמונות DOMOTEX

בנוסף לביתנים ישנו אזור תצוגות מיוחד אשר יכלול מספר ביתנים: 1. ה THE GREEN COLLECTION שבו חברות שונות בתעשייה יציגו את כל המוצרים הידידותיים לסביבה 2. אזור אשר מתמקד בטרנדים ובחדשנות של העיצוב האיטלקי 3. חללי אווירה מעוצבים 4. חלל תצוגה המראה את הטכניקות והשיטות השונות של התקנת חיפויי הרצפה 5. תערוכת שטיחים  "לילה בארמון".

קרדיט לתמונות DOMOTEX

התערוכה מציעה לקהל המבקרים שלל הרצאות בהשתתפות אדריכלים, מעצבים ומומחים בינלאומיים וכוללת גם הענקת פרסים שונים

נציגות תערוכת DOMOTEX בישראל למבקרים ולמציגים: 03-6492050 – arikz@yonipro.com

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך