הכל תלוי: 6 טיפים לוילונות מוצלחים

בטוחים שתפקידו היחיד של וילון הוא להסתיר? אז זהו שלא, יש לו תפקיד מרכזי בהגדרת האווירה כולה. וילונות מעניקים לחלל מראה שלם- הם מוסיפים: מרקם, מימד, וצבע , לצד תפקידם הפונקציונלי אשר מעניק פרטיות ובידוד.

אם תאורה היא התכשיט של החדר, וילונות הם כמו התלבושת המושלמת שתפורה היטב למידותינו. ללא וילונות, ישנה תחושה לא גמורה ואפילו ערומה. חלונות הבית זקוקים לתשומת לבכם המלאה כדי להפוך את הבית לשלם ומוקפד. הכנו עבורכם 7 טיפים שיעזרו לכם לבחור וילון אשר יחולל פלאים וישלים את עיצוב החדר

 

בטוחים שתפקידו היחיד של וילון הוא להסתיר? אז זהו שלא, יש לו תפקיד מרכזי בהגדרת האווירה כולה. וילונות מעניקים לחלל מראה שלם- הם מוסיפים: מרקם, מימד, וצבע , לצד תפקידם הפונקציונלי אשר מעניק פרטיות ובידוד.

 

1 # ויהי אור

אז נכון שהם נועדו למנוע מהשמש לסנוור אותנו בעודנו יושבים להצטנן בסלון, אך כשמדובר במרחב הציבורי חשוב לבחור בוילון שיווסת את האור ויאפשר לבית להישאר מואר ומאוורר. בחירה בוילונות בהירים, בעלי מראה קליל ורך יעניקו לכם את ההגנה המדויקת מפני השמש ויותירו את החלל זורם ומואר.

 

להשיג: אורגון– הקומה השנייה

 

 

 

2 #  כולם בשביל אחד, אחד בשביל כולם

יש לכם חלון רחב שמתפרש על פני קיר שלם?  במקום לתלות וילון אחד מקצה לקצה, שקלו לתלות מספר וילונות באותו הצבע שיצרו אפקט מעניין ויעניקו לחלל מראה רך ועשיר.

 

להשיג: אורגון, הקומה השנייה

 

 

 

 

 

3 #  איך אומרים וילון ברומאית?

כאשר שטח הרצפה אינו מאפשר תליית וילונות ארוכים (לדוגמה:  מתחת לחלונות ישנו רהיט, כיור וכו' ). וילון רומאי הוא הבחירה המומלצת, מפני שהוא בעל מראה נקי, קל לגלילה ומגיע במגוון רחב של בדים וגדלים.

 

להשיג: אורגון הקומה השנייה

 

וילון סאן סטריפ- אורגון, הקומה השנייה

 

 

 

4 # להיות עם ולהרגיש בלי: מסילה נסתרת

כאשר מדובר במפתחי חלונות רחבים או דלתות זכוכית, מומלץ לבחור בוילונות בעלי מסילה נסתרת, כך שהווילון עוטף את החלון מהתקרה ועד הרצפה ללא נראות של המסילה. האפקט המתקבל ידגיש את המפתח הגדול וירחיב את החלל.

 

 

 

5 # להתאים את הווילון לצבע הקיר

ההמלצה הרווחת הינה בחירה בוילון בהיר ורגוע, אך במידה והחלטתם לצבוע את הקיר בגוון שונה, כגון: אפור, שמנת וכו'- שברו את הכללים והתאימו וילון בגוון המדויק של הקיר.

 

 

6 #  קבלו אותו:  וילון מודפס

רוצים שהוילון שלכם יהיה השחקן הראשי?  כאשר החלל מורכב מרהיטים צבעוניים ו/ או בעלי הדפסים שונים, כדאי  להתאים וילונות חלקים וניטרליים כדי למנוע עומס. לחלופין, כאשר העיצוב הכולל הוא נטרלי ואחיד, בחירה בוילונות מודפסים תהפוך את החלונות לאלמנט עיצובי שישנה את החלל כולו. דוגמאות מיוחדות ועשירות יספקו אמירה נועזת ויוסיפו דרמה. הדפסים עדינים, כגון : נקודות קטנות או פסים דקים, יראו מרחוק כמו טקסטורה וממבט קרוב יוסיפו עומק ועניין.  לעומת זאת, וילונות עם הדפסים גרפיים גדולים הם הצהרה עיצובית שתהדהד בחלל.

 

 

 

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך