על השיש במטבח, על שולחן האוכל או בסלון – לגדל ירקות, פירות ופרחים בבית

חולמים לגדל פירות, תבלינים, פרחים ושאר ירקות? נענע מהעציץ ישר לתה? בזיליקום טרי לפסטה?
חסה קראנצ'ית לסלט? אם ניסיונותיכם הרבים גרמו לכם להרים ידיים, יש לנו בשורה שתהפוך אותכם
למגדלים אורבניים, מוכנים?  גידול ירקות בבית מעולם לא היה פשוט יותר!

 

 

גינון אורבני כבר נתפס כתנועה עולמית אשר יוצרת שינוי באורחות חיינו. המגמה העולמית העלתה את רמת המודעות למזון בריא, טרי, מקומי ונקי מרעלים. הרצון ההולך וגובר, לגדל צמחים בבית אשר יאפשרו לנו לקחת אחריות ושליטה על התזונה ואורחות חיינו, גם בתוך דירות קטנות בערים גדולות. Click and Grow (קליק אנד גרו) נולד מתוך ההבנה שלכל אדם , מגיע להנות מהיתרונות וההטבות שבאות עם גידול צמחים בבית. כדי לאפשר זאת, הם יצרו את "הגנים החכמים"
שנועדו לגשר על הפער בין החיים המודרניים לבין הטבע שנראה כי הולך ומתרחק מאיתנו.

 

 

 במקום להיאבק באדניות מגושמות ובזיכרון מפוקפק להשקיה- האדנית החכמה תעשה את העבודה בשבילכם.

האדנית החכמה מאפשרת לשתול צמחים מכל מיני סוגים ולמעשה, לגדל אותם בצורה פסיבית לחלוטין. האדנית, תשקה את עצמה, תדליק את האור כשצריך ותדאג לצמחים עד שיהיו מוכנים לשימוש. חושבים שמדובר בקסם?המותג שהחל את דרכו בשנת 2009 באסטוניה, כבש כבר את כל העולם ומאגד סביבו קהילת מגדלים אורבניים מכל הגילאים. תוכלו לבחור בין מגוון עצום של תבלינים כמו נענע, פטרוזיליה, בזיליקום או לגדל פרחים אכילים שיהפכו אתכם למינימום שפים מקצועיים. קליק אנד גרו יודע להתאים את עצמו לסביבה הביתית הקטנה, לסביבות גדולות יותר כמו בתי ספר ומשרדים וניתן לייצר ממנו ממש גנים שלמים בהתאמה אישית. לא תאמינו כמה זה קל להפוך להיות מגדלים מצליחים.

 

 


איך זה עובד?

האדנית החכמה מאפשרת לגדל מגוון רחב צמחי מאכל, תבלין ופרחים לאורך כל השנה. רק לחבר לחשמל, למלא מים במיכל ולגדל כמעט כל צמח שעולה על רוחכם. המערכת עובדת בדיוק כמו מכונת קפה הפועלת על קפסולות, רק עם צמחים!  "השתילה" נעשית באמצעות קפסולות חכמות המכילות אדמה וזרעים, כך שכל מה שהצמח צריך כבר בפנים. האדנית החכמה כוללת השקיה ותאורה אוטומטית עם איזון מושלם לפי צורכי הצמח. האדנית המעוצבת מבוססת על טכנולוגיית האדמה החכמה שפותחה בנאס"א והיא מהווה מקור אור, חמצן ונראות יפה בחלל הבית. בנוסף, ניתן להשתמש באפליקציה מותאמת להשלמת החוויה.


 

 

 

 


מה אפשר לגדל?

מגוון הקפסולות הוא אדיר וכולל מגוון רחב של גידולי פירות, ירקות, עשבי תיבול, ירוקים ופרחים. לדוגמה: מגוון סוגי חסה, בזיליקום, פלפלים, תותים, נענע, שעועית ירוקה, עגבניות שרי, קייל, באק צ'וי,  וכמו כן צמחי נוי ופרחים למאכל. המגוון מתחדש וזוכה לתוספות חדשות.

 

 

האדניות החכמות מגיעות במגוון גדלים לבחירה. קליק אנד גרו יודע להתאים את עצמו לסביבה הביתית הקטנה ולסביבות גדולות יותר, כגון: בתי ספר ומשרדים, ניתן לייצר גנים שלמים בהתאמה אישית.

 


ניתן להשיג בביתילי | הקומה התחתונה | דן דיזיין סנטר


 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך