מודרני על האש: איך מחממים את המטבח העכשווי?

מצד אחד- אתם רוצים מטבח מאובזר שיתקיים לו בשקט מאחורי ארונות סימטריים, כך שתוכלו ליהנות משקט עיצובי וחלל סטרילי שיתכתב עם פינת האוכל והסלון. מצד שני- רציתם שהוא יהיה המקום הכי חם בבית.

 

מטבח החלומות שלנו מתבשל כבר שנים על אש קטנה. נדמה לנו שיש בידנו את הנוסחה: חלל פתוח, אוורירי, עיצוב נקי ופונקציונלי בצבעוניות רגועה. אך ברגע האמת, צריך לדעת לתבל אל תוך העיצוב המלוטש: אישיות, חמימות ומשפחתיות. מה עושים כאשר רוצים מטבח מינימליסטי ומודרני, ובאותה נשימה, חם ומזמין? הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לעצב מטבח עכשווי עם נשמה.

 

 

 

 

1 #  חום אורגני:

שלבו אלמנטים מעץ שיכנסו למטבח תחושה ביתית וחמימה. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של סוגים וגימורים ולשלבם במספר דרכים: תוכלו לחפות את האי בעץ טבעי או לשלבו בארונות המטבח. לאלו שמעדיפים לא להתחייב, נסו לשלב ריהוט ואבזור מעץ טבעי, כגון: כיסאות, מידוף, שולחן ועוד.

 

 

BRISBANE מטבח דגם
כחלק מהמטבח: תוכלו לחפות את האי בעץ או לשלב אותו בארונות המטבח לפי טעמכם האישי | מטבח דגם BRISBANE- דא קוצ'ינה מטבחים

 

 

 

מטבח
רצפת המטבח: אם אתם מעדיפים לשמור על מראה המטבח כפי שהוא , ניתן לחמם את המטבח בעזרת רצפת עץ | מטבח דגם Biancaדא קוצ'ינה מטבחים

 

 

 

כיסאות בר טולמנס

שלבו כיסאות בר מיוחדים מחומרים טבעיים | כיסאות בר BOUCHON- טולמנ'ס דוט

 

 

מטבח
פריטים משלימים: אולי כל מה שצריך כדי להוסיף קצת חמימות למטבח הם אביזרים משלמים מעץ – כיסאות בר, מדפים ועוד | מטבח דגם אקסטרה דא קוצ'ינה מטבחים

 

 


 

 

2 #  זריקת צבע :

גוון נועז או צבע בעל טקסטורה מיוחדת מסוגלים לחולל שינוי עצום במינימום זמן או מאמץ. בחדר הכי משפחתי בבית, אפשר לשלב אביזרי חשמל צבעוניים ופריטים דקורטיביים שיעשו שמח. אם אתם לא מפחדים מ"איפור קבוע" ( אך לא מחייב) תוכלו לצבוע קיר בצבע נועז או להדגיש יחידת ארונות בגוון מפתיע.

 

 

מטבח קאמיקז של דדא קוצינהיחידת ארונות או אי: בחרו יחידת ארונות עליונה או תחתונה או את האי המרכזי וצבעו אותו בגוון יוצא דופן שישבור את המראה הקר ויוסיף עניין | מטבח דגם קרומאטיקה- דא קוצ'ינה מטבחים

 

 

מטבח

צביעת האי בגוון נועז |  גוון  1119IS – נירלט

קיר כוח: אם אתם רוצים להעניק למטבח הנטרלי מראה ייחודי שמבטא אתכם, צבעו קיר אחד בגוון נועז. עיצוב: שני רינגאם אתם רוצים להעניק למטבח מראה ייחודי שמבטא אתכם, צבעו קיר אחד בגוון נועז| גוון ISO125- נירלט | עיצוב: שני רינג, צילום : אדריאן דודה

 

מטבח- דא קוצינהמי לא מכיר את החוק הבא: כשהמעטפת ניטרלית מוסיפים צבעוניות באביזרים |  מטבח מתוך דא קוצ'ינה מטבחים

 

 

 

סדרת ציפור גן עדן של קייטשן אייד

שלבו אביזרי חשמל צבעוניים שיעשו שמח | מוצרי KITCHEN AID- ניופאן גורמה

 

 

 


 

 

3 #  שלבו בין מרקמים וחומרים:

הרעיון הוא לערבב בין סגנונות, צבעים וטקסטורות כדי להעניק למטבח עומק ועושר עיצובי. אל תהססו לשלב בין חומרי גלם שונים ומנוגדים, לדוגמה: ארונות מטבח המשלבים חזיתות מזכוכית, משטחים וחיפויים המדמים בטון גולמי ועץ. שילוב החומרים מוסיף למטבח המדויק פן טבעי, עשיר וחם.

 

מטבח דא קוצינה

 

 

מטבחי דא קוצינההתוצאה הסופית מעניקה למטבח עומק ועושר עיצובי | דא קוצי'נה מטבחים

 

 


 

 

4 # מעורר תיאבון – אומנות במטבח

אל תשכחו שהמטבח אינו רק חלל פונקציונלי, כיום הוא חלק בלתי נפרד מהאזור הציבורי של הבית.  דווקא במטבח “בלתי נראה” ניתן לשלב תצוגה מרהיבה של אומנות תלויה או על גבי מדפים פתוחים. הוסיפו אלמנט תצוגה במטבח אשר באמצעותו תביאו לידי ביטוי את מי שאתם, מה שיקר לכם, תחביבים ואוספים שברשותם.

 

 

גלריה פחות מאלף

קיר אומנות צבעוני | גלריה פחות מאלף

 

 

מטבחי דא קוצינה

 

 

מתקשים לזכור כמה שנים עברו מאז שרעננתם את הבית? הבעיה היא שאין לכם זמן פנוי וחשק לפרויקט יקר וממושך. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לצאת למשימה הפשוטה שתשנה לכם את הבית.

הוסיפו מידוף מיוחד שיציג אוספים משתנים במטבח|  דא קוצי’נה מטבחים

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך