כל יום פורים: הבית שמחופש כל השנה

במטבח תרגישו ביוון, הסלון הוא מחווה לאפריקה וחדר השינה נראה כמו חמאם טורקי. בפנטהאוז שלפניכם לא חששו מצבע, ריבוי סגנונות וטקסטורות. בין אם תאהבו, ובין אם לא- תודו שזה הבית הכי צוהל שראיתם.

 

כבר בכניסה אפשר מיד להבין שפניכם אל הבית הכי עליז ומיוחד שראיתם מעודכם. בעלי הבית התאהבו בארץ, החליטו להשתקע ורכשו דירת פנטהאוז בפרויקט השוכן בשכונת מרגוזה ביפו. הבית שעיצבו הוא קרנבל של כל הסגנונות והמקומות האהובים עליהם. אין כאן חוקים, התאמות ואילוצים- הכל הולך.

דלת הכניסה בהשראת אדריכלות ערבית

 

המטבח- שורות שורות של מרצפות שיש שנוצרו בהשראת שטיחים בדואים פרוסות לאורך הבית כולו, ובמקומות מסוימים מטפסות על קירות ומבצבצת מתקרת המטבח. לצד הריצוף האתני, מעטפת החלל בעלת מראה מעוגל, הודות לקירות המעוגלים והתקרה הצורנית. הבחירה בצבעי לבן, תכלת וכחול באזור המטבח נועדה להעניק לבית תחושה של דירת נופש ביוון. החלונות העגולים במטבח מתכתבים עם המוטיב המעוגל והתקרה המקומרת על מנת ליצור תחושה של יאכטה.

 

כשספינת האהבה עוגנת ביוון- מוטיבים של יאכטה במטבח שהוא מחווה לחופי יוון

 

 

ריצוף שיש בדוגמת שטיחים בדואים- שיש אבסלוטו, הקומה השנייה

 

החלל הציבורי – הוא שילוב נועז בין הסגנון המרוקאי, מוטיבים אפריקאים ופרטי ריהוט מודרניים. מנורות מטבח של טום דיקסון ושולחנות פלסטיק צבעוניים, מתקיימים ביחד עם פינת ישיבה מרוקאית.

 

 

פינת ישיבה מרוקאית עם שולחנות צד אדומים שעוצבו בהשראה אפריקאית

 

פינת האוכל והמרפסת- פינת האוכל מדגישה את הצד המודרני של הדיירים- אומנות עכשווית, פינת ישיבה בעיצוב נקי וכורסה בעיצובו של רון ארד. השטיח המרוצף מוביל אל המרפסת, שם מטפסות המרצפות על האדניות ונעלמות בצמחייה הפראית. ריהוט מפנק בצבעוניות מרגיעה שנועדה להקנות לחלל החיצוני תחושה של חופשה נינוחה.
גופי תאורה מטאליים לצד אומנות עכשווית וכורסה מודרנית

 

מרפסת רחבה מכילה מטבח חיצוני, פינת ישיבה וגינה ירוקה

 

מעברים- המעבר אל קומת חדרי השינה מכוסה באותו ריצוף המטפס כמו שטיח מלכותי ומוביל אל הקומה העליונה. הבחירה במעקה זכוכית ואומנות עכשווית מייצג היטב את הורסטיליות של דיירי הבית וריבוי הסגנונות שמקשטים את החלל.

 

מעקה מזכוכית משתלב בריצוף האתני

 

 

חדר השינה- הכניסה אל חדר השינה מובילה אל תוך פנטזיה בסגנון חמאם טורקי. הדלת המרכזית מעוטרת במשקוף מקושת שחושף חלל בהיר וחלומי. המיטה ממוקמת במרכז החדר שקירותיו מחופים בעבודות שיש מרהיבות ודלתות משרבייה לבנות. צורת הריצוף השתמרה אך התבהרה כדי להשתלב בצורה הרמונית בחדר השינה.

 

חדר השינה מעוצב כחמאם טורקי – המיטה ניצבת במרכז החלל

 

חיפויי שיש במגוון דוגמאות משתלבות- שיש אבסלוטו

 

 

קרדיטים: אדריכל: עודד חלף / צילום: איתי סיקולסקי/  שיש, ריצוף וחיפויים: שיש אבסלוטו

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך