חלום של מיטה- איך לישון כמו הכוכבים

על מה ישנים בני מלוכה? מסתבר שהם מניחים את ראשם על מיטה שנתפרה עבורם בעבודת יד. מותג השינה השוודי, HASTENS,  נחשב למאסטר באמנות השינה ואהוב במיוחד על כוכבים כמו: טום קרוז ואנגלינה ג’ולי. הסוד לשינה האיכותית בעולם עושה עלייה ומשיק במרכז העיצוב דן דיזיין סנטר את חנות הדגל הראשונה בישראל.

 

זה לא במקרה שהסטנס נחשב לאחד ממותגי האיכות המעורכים ביותר בעולם. בעוד שהעולם כולו מתקדם אל עבר ייצור רובוטי ללא התערבות אנושית, ישנו מפעל יחיד ומיוחד השוכן בשוודיה ומתגאה בייצור הידני שלו. במפעל של חברת, HASTENS, עמלים מאסטרים במלאכת היד אשר מחייטים מיטות ומזרנים על פי טכניקות מסורתיות בנות 165 שנה. תהליך הרכבת המיטות והמזרנים נעשה בעבודת יד מדויקת והתאמה אישית, ממש כמו רכבי פאר. רבי אומן יוצרים כל מזרן בעבודת יד תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד אשר מסייעים לשינה המושלמת, כגון: פשתן, צמר וכותנה הטהורים ביותר, עץ אורן  שבדי מהאיכות הגבוהה ביותר ושיער סוס היפו-אלרגני אמיתי

רוצים לישון במיטה של אנגל'ינה ג'ולי? הסוד לשינה האיכותית בעולם עושה עלייה ומשיק במרכז העיצוב דן דיזיין סנטר את חנות הדגל הראשונה בישראל. רוצים לדעת מה סוד קסמו של המותג השוודי?

 

חמישה דורות של בעלי מלאכה רבי-אמנים הובילו את חברת הסטנס השוודית המתמחה בייצור מערכות שינה ואביזרי לייף סטייל, למקום שבו היא נמצאת היום – חברה משפחתית שנאמנה לשורשיה ומייצרת איכות שאין כמותה. המותג הותיק נחשב לפורץ דרך בתרבות השינה ואף נמנה כמי שהגדיר אותה. הסטנס מונתה לספקית הרשמית של בית המלוכה השבדי ובין מעריציה נמנים מיטב הכוכבים, כגון: טום קרוז ואנגלינה ג’ולי. כיום, נחשבת החברה לאות ומופת של איכות שבדית ולעיצוב סקנדינבי מהדרגה הגבוהה ביותר, אשר מחזיקה למעלה מ-160 חנויות ברחבי העולם.

 

שכבות של חומרים טבעיים אשר נבחרים בקפידה ונתפרים בעבודת יד

 

 

בסלון דה מובילה חיכה למבקרים מזרן הפרימיום החדש המיוצר בעבודת יד קפדנית

 

 

מיטה בהתאמה אישית ממגוון סוגי מזרנים, בדים וראשי מיטה

 

 

אביזרים משלימים

 

STITCH מצעי כותנה מודפסים- מצעי מיטה עם הדפס גיאומטרית שעוצב על ידי טום הדקוויסט, אחד מיוצרי הדפוס האהובים ביותר של שוודיה, עשוי מ- 100% כותנה טהורה.

 

כרית האנטומית, מגיעה עם צילינדר הנועד להקל על הלחץ ולתמוך בצוואר באופן טבעי. הכרית עשויה מנוצות אווז.

 

חלוק בית בדוגמה משובצת הנחשבת לסימן ההיכר של המותג,עשוי מ-100 % כותנה מצרית איכותית

 

 

חנות המותג נפתחת לקהל ביום שני,15.5.17, במתחם  העיצוב דן דיזיין סנטר, בקומה השלישית, בחלקו הדרומי של הבניין.  חלל החנות עוצב בהתאם לחוקיות הקפדנית של המותג, כך שהיא תואמת למראה כלל חנויות המותג ברחבי הגלובוס ומייצרת חוויית ביקור עשירה ומתקדמת.

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך