איך להפוך את חדר השינה ללינה במלון 5 כוכבים

נגמרה החופשה ולמרות שאתם שמחים לשוב הביתה, קשה לכם להיפרד מחדר השינה שאירח אתכם- המיטה הנוחה, המצעים הלבנים, הריהוט המעוצב וחדר הרחצה המפנק. השאלה היא למה להיפרד? במדור החדש, חדר שינה 5 כוכבים, נצא למסע בין חדרי המלון המרהיבים בעולם ונחזור איתם הביתה.

המבחן האולטימטיבי של כל מלון הוא חדר השינה, מה שמחכה לנו מבעד לדלת יכריע את החוויה כולה. בעוד אנו מתמוגגים מחדר המלון המעוצב, חדר השינה הפרטי שלנו הוא די סטנדרטי וחסר כל אווירה. המדריך הבא יעזור לכם לעצב את חדר השינה כמו אחד מחדרי המלון הטובים בעולם – כך שתוכלו לשוב בסוף יום מפרך ולחשוב שאתם בכלל במלון מנדרין אוריינטל בברצלונה.

 

MANDRIN ORIENTAL BARCALONA:  יצירת מופת של מעצבת העל, פטרישיה אוריקיולה

שלוש שנים עמלה המעצבת הבינלאומית, פטרישיה אוריקיולה, על עיצובו של מלון מנדרין אוריינטל בברצלונה. אוריקיולה ערכה מחקר מקיף על אופיה של העיר, במטרה ללכוד את נשמתה הקטאלנית של העיר ולהביא אותה לידי ביטוי בעיצוב המלון. מנדרין אוריינטל ברצלונה נחשב לאחד מהמלונות האורבנים הטובים ביותר בעולם. החזון של אוריקיולה היה למזג בין עיצוב עכשווי לבין מאפייניו האסייתים של מותג המלונות מנדרין אוריינטל. המלון שוכן בבניין מחודש מהמאה ה -20 הממוקם בפסג ‘דה גראסיה, ממש באזור המרכזי של ברצלונה. הוא כולל 98 חדרים, ספא שגודלו כ- 1,000 מ”ר, מבחר מסעדות, מרפסת גג עם נוף פנורמי וסוויטה אקסקלוסיבית של 236 מ”ר, השוכנת בקומה השמינית.

נגמרה החופשה ולמרות שאתם שמחים לשוב הביתה, קשה לכם להיפרד מחדר השינה שאירח אתכם- המיטה הנוחה, המצעים הלבנים, הריהוט המעוצב וחדר הרחצה המפנק. השאלה היא למה להיפרד?

החדרים:

חדרי המלון משלבים טקסטיל עשיר כגון: עור, קטיפה משי ועוד, אשר משתלב בפרטי העץ ופלטת צבעים חמה ואלגנטית למרחב מתוחכם ומלא חיים. רצפות העץ ושטיחים גדולים בצבע בז’ מעניקים לחלל חום, בעוד חדרי הרחצה מאופיינים במקלחות גדולות ומוארות במיוחד. כל פרטי הריהוט אשר משלבים סגנון עכשווי לצד נגיעות אוריינטליות, עוצבו על ידי אוריקיולה בשיתוף עם מותגים מובילים כגון: MOROSO, Bַ&B, MOLTENI. התוצאה היא שילוב מסוגנן וחף ממאמץ של סגנונות שונים.

 

 

 

 

 

 

פרגנו לעצמכם במרחב רביצה פרטי

כל חדר שינה צריך פינת רביצה (בדיוק כפי שכל בית צריך מרפסת) – אך בסופו של דבר זה מאוד תלוי בגודל החדר. בהיעדר מקום, אפשר כמובן להסתפק בפינת חמד שמורכבת מכורסה ושולחן קטן. שילוב עציצים, פריטים דקורטיביים, שטיח וגופי תאורה מעניינים יכולים לייצר את אותו האפקט גם בחדר קטן. הנה הרשימה המושלמת לחדר שינה בהשראת מנדרין ברצלונה:

 

 

כורסה המשלבת בסיס מתכת עם רכות. הכורסה מגיעה במגוון צבעים ובדים – לגעת בעץ / כריות נוי בבדים וצבעים שונים כגון: קטיפה, כותנה, משי – IDDESIGN / סט שולחנות צד במגוון צבעים- URBAN / מזנון מעץ מלא – קליגריס / אגרטלי קרמיקה וזכוכית- ביתילי / אורבן ספה תלת מושבית – קליגריס / מנורת רצפה מינימליסטית- IDDESIGN / עציץ סקולנטים מלאכותי – מליס / שטיח עגול זיגלר- שטיחי מתריב /  ODEM שולחן סלון – IDDESIGN

 

 

 

 

 

 

 

עשו לכם חדר רחצה מפנק

חדר הרחצה שעיצבה אוריקיולה משלב בין עיצוב נקי המאופיין בגוונים בהירים לצד שילובים נועזים יותר כמו אריחים צבעוניים בגוונים של שחור וזהב. התוצאה מבטיחה לשדרג את טקס הרחצה. פנקו את עצמכם במיטב האביזרים הנלווים, השקיעו במגבות איכותיות, מקלחוני זכוכית מיוחדים, מתלי מגבות ואמבטיות מפנקות. הנה הרשימה שלנו לחדר רחצה יוקרתי בהשראת מנדרין ברצלונה:

 

אביזרי אמבט שקופים של המותג  Decor Walther – חזי בנק HEZIBANK / אמבט של המותג antoniolupi – חזי בנק HEZIBANK / סט שולחנות צד – URBAN / יחידת אחסון המגיעה בגדלים וצבעים שונים – קליגריס / מתלה מגבות של המותג Decor Walther – חזי בנק HEZIBANK / מראות מגדילות של המותג Decor Walther – חזי בנק HEZIBANK / שולחן צד מתכתי – קאטלן איטליה / אריחי פסיפס של המותג BISAZZA – חזי בנק HEZIBANK

 

 

 

השקיעו בשינה איכותית

הגיע הזמן שתשחזרו את חווית השינה המופלאה שחוויתם ותגרמו לקסם לקרות בחדרכם. השקיעו במיטה נוחה והגדירו את אזור השינה באמצעות שטיח או שידות לילה שידאגו לסביבה יותר מאורגנת. אם אתם עובדים מחדר השינה, כדאי להגדיר פינה ולבחור בשולחן מתאים שיתמזג בחלל. הנה הרשימה שלנו לחדר שינה בהשראת מנדרין ברצלונה:

 

מיטה מדגם MD GOODNIGHT – מילאנו בדינג / סט מצעי כותנה מצרית איכותית – HASTENS / שידות לילה – SIMPLY WOOD / כריות קטיפה מלבניות – IDDESIGN / מנורת שולחן – URBAN / כיסא – קאטלן איטליה / שולחן עבודה עם מגירות נסתרות – SIMPLY WOOD / שטיח קילים – שטיחי מתריב.

 

 

 

עצבו את האווירה

אירקיולה בחרה להשתמש בגוונים חמים ועם זאת ליצור חלל מואר ואקלקטי. רצפת פרקט למינציה משתלבת היטב עם גווני הקירות ופרטי הריהוט. ההמשך אל חדר הרחצה הצמוד משלים ומעצים את האווירה בחדר, כאשר בחירת החומרים בחדר הרחצה היא בהירה ונקייה יותר. הנה הרשימה שלנו למעטפת בהשראת מנדרין ברצלונה:

 

וילון מט להצללה, ניתן להשיג במגוןן בדים ומידות בהתאמה אישית – אורגון / פרקט למינציה מתוצרת EGGER גרמניה – ביתילי / צבעי קיר בשני גוונים: IS 0186- CHRISTMAS ORNAMENT  (גוון חום), IS 0541- SMOKY TONE Q ( גוון אפור) / משטח שיש קררה בגימור מט משי – אבסולוטו / ריצוף מאבן שיי גריי בגימור מט משי – אבסולוטו / אריחי פסיפס BISAZZA – חזי בנק HEZIBANK

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך