פ-ת-ו-ח: הבאנו את החנות אליכם

 

בימים רגילים, כשרצינו לחדש ולרכוש פריטים עבור ביתנו, ניגשנו להתרשם, לברר ולבחור בחנות עצמה. אך כעת, המציאות החדשה גוזרת עלינו לבצע את הקניות דרך האינטרנט בלבד. אם רציתם לרכוש מאוורר תקרה חדש, לבקר בחנות עצמה ולהישאר בבית- חנות הדגל של SWING FANS משיקה שירות מיוחד המאפשר לכם לסייר בחנות מבלי לצאת מהבית, אבל זה לא הכל… כדי להקל עליכם את הרכישה מרחוק, היועצים של המותג התגייסו כדי להסביר בקצרה את ההבדלים המרכזיים בין רכישה פיזית בחנות לרכישה דרך האתר (ואת הפתרונות שמגשרים עליהם)

 


מהם ההבדלים העיקריים בין רכישה בחנות לרכישה דרך האתר


 

הקניות המקוונות הן לא המצאה של התקופה האחרונה, בשנים האחרונות הולך וגדל משמעותית נתח הרכישות שמתבצעות מרחוק. עם זאת, מחקרים שונים מצביעים על כך שהמעבר לקניות מקוונות שכיח יותר ב”מוצרי מדף” מאשר במוצרים מותאמים אישית, שאותם עדיין מעדיפים הצרכנים לרכוש בחנות פיזית שמעניקה להם גם את האפשרות ‘לראות בעיניים’ את מגוון האפשרויות וגם את האפשרות להתייעץ ולהתלבט “בלייב” עם אנשי המקצוע.

מהבחינה הזו, נכללים לרוב מאווררי תקרה בקטגוריית המוצרים המותאמים אישית. שכן אם בעבר הם היו ניתנים לרכישה כמוצר מדף, הרי שכיום יש מגוון עצום של מאווררי תקרה וכל אחד יכול להרכיב את מאוורר התקרה הנכון ביותר עבורו – צבע גוף המאוורר, צורת הלהבים (הכנפיים) וצבעם. תוסיפו על זה את העובדה שבחירה נכונה של מאוורר תקרה היא פונקציה של שכלול בין פרמטרים אינדיבידואלים שונים כמו גודל החלל, גובה התקרה, תקציב, סגנון עיצוב וכדומה, והרי לכם ההסבר הפשוט להבדלים בין השניים.

 

 

 


הפתרונות שמגשרים על ההבדלים בין רכישה פיזית לרכישה מקוונת


 

חסרה לכם חווית הביקור בחנות? למרבה המזל, הטכנולוגיה המתקדמת מעניקה לא מעט פתרונות המאפשרים לגשר גם על הפערים. בואו תראו, הבאנו את החנות אליכם והיא פתוחה.

 

 >> סיור וירטואלי בחנות

כן. אנחנו מכירים את ההנאה שמתלווה לחוויית הקניה בחנות עצמה. להסתובב בין המאווררים, לשמוע אותם עובדים, להרגיש את הרוח. לכן, השקנו עבורכם  סיור וירטואלי בטכנולוגיה מתקדמת,  אשר יגרום לכם להרגיש ממש כאילו שאתם כאן איתנו וגם יאפשר לכם לקבל מידע מידי על כל אחד מהמאווררים שבתצוגה.

איך זה עובד? פשוט מאוד.

  • נכנסים לדף הבית, לוחצים על הכפתור של סיור וירטואלי, מזיזים עם העכבר את החץ לצד ימין, וזהו. אתם בפנים.
  • כעת אתם יכולים להסתובב בחנות, ליהנות מהאווירה ולהתרשם ממבחר המאווררים.
  • כדי לקבל מידע על מאוורר מסוים – עמדו עם העכבר על העיגול הכחול הקטן שממוקם ליד כל מאוורר ומייד יפתח לכם חלון קטן עם הפרטים הבסיסיים עליו.
  • כדי לקבל מידע מפורט יותר – לחצו על הקישור הקטן שבתוך החלונית והוא כבר ייקח אתכם ישירות לעמוד שבו תמצאו את כל המידע המפורט על אותו מאוורר.
  • בדיוק מה שחיפשתם? מעולה! הוסיפו אותו לעגלת הקניות שלכם, סיימו את הרכישה והשליח בדרך אליכם.

 

 

>> התאמה אישית של מאוורר התקרה

גם את תהליך ההתאמה האישית של מאוורר התקרה התאמנו באופן מיטבי לרכישה מרחוק, כך שתוכלו לראות מבעוד מועד איך ייראה בסוף המאוורר שהרכבתם.

איך זה עובד?  

  • כנסו לאפשרות ההתאמה האישית בעמוד מוצר.
  • במסך תראו את אפשרויות הבחירה שעומדות בפניכם.
  • לחיצה על הבחירה שלכם בכל קטגוריה תשנה את התמונה של מאוורר התקרה בתמונה בהתאם לבחירתכם, כך שתוכלו לראות באופן מיידי את התוצאה ולשחק עם האפשרויות השונות עד שתגיעו לתוצאה הרצויה.

 

 

 

>> ייעוץ אישי עם המומחים שלנו

לא בטוחים? צריכים עזרה? רוצים להתייעץ עם אחד המומחים שלנו? אין בעיה.

גם לזה יש פתרון שיעניק לכם ייעוץ מקצועי ממש כמו בחנות. רק שעכשיו, במקום לשבת עם אחד המומחים שלנו בחנויות שלנו על כוס קפה, תוכלו להתייעץ איתם בווטסאפ, בצ’ט באתר וכמובן – בטלפון.

למען הסר ספק: מי שיענה לכם בכל אחד מהאמצעים הם היועצים המומחים שלנו בעצם, כך שאתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שתקבלו ייעוץ מקצועי בדיוק כמו בחנות (ובדיוק מאותם אנשים).

 

 

>> מסר אישי לסיום

אנחנו יודעים שכיף יותר ופשוט יותר להגיע אלינו לחנות, וגם אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח לימים שבהם נוכל לשוב ולפגוש אתכם פנים אל פנים. אבל בינתיים אנחנו עושים הכל, אבל הכל, כדי להקל עליכם ולהעניק לכם בדיוק את אותו שירות ואת אותה חוויה (או לפחות חוויה דומה ככל האפשר). תשמרו על עצמיכם!

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך