מה תולים מעל הספה?

בעוד שרובינו בוחרים בפתרון המסורתי של  ציור מעל הספה, חשוב שתדעו –  הקיר העירום  מעל הספה שופע פוטנציאל עיצובי. מתלבטים מה הכי מתאים? לפני שנתחיל, אנו ממליצים לכם להיות הרפתקניים, יצירתיים וללכת עם הלב.

 

 



 

המשימה: אותו מקום בשבעה עיצובים שונים
בחרנו לעצב את אותו הקיר בדרכים שונות שיעזרו לכם לצאת לדרך

קיר הסלון לפני



 

 

הנה 7 רעיונות שיעזרו לכם לסגנן את השטח השומם מעל הספה: 

 

 

1 # מראה

מראה הינה פריט דקורטיבי בעל המון תמורות. היא  משקפת אור, פותחת לרווחה את החלל ויוצרת אשליה מתוחכמת ואוורירית. תליית מראה גדולה מעל הספה יכול להיות רעיון נהדר, אך  יש לזכור שהיא תשקף את מה שמולה. 

כדאי לדעת: ודאו שמיקום מראה גדולה  מעל הספה מחמיא לחלל הסלון. מומלץ במיוחד כשיש חלון ממול או השתקפות מעניינת שיוצרת המשכיות. עם זאת, במידה והנכם ממש רוצים לתלות מראה מול קיר שומם או פינה לא אטרקטיבית, תוכלו לבחור בסדרה של מראות קטנות כדי ליצור תחושה  של גלריה. 

ספה: אי די דיזיין | כריות צבעוניות: טולמנ'ס דוט | כריות קלועות: אי די דיזיין

 

 

 

 

#2 מדפים

כולנו מייחלים לעוד שטחי אחסון כדי להציג את האוספים, הספרים, הזיכרונות שאספנו. הוספת מדפים מעל הספה היא דרך מצויינת להוסיף שטח אחסון יצירתי. מדפים מעוצבים הם אופציה נהדרת שתשנה את הסלון כולו ותאפשר תצוגה צבעונית ובעלת משמעות. 

כדאי לדעת: תלו את המדפים בגובה העיניים ( או לפחות שמרכז "ההתרחשות" יהיה בגובה העניין) , קחו בחשבון את רוחב הספה והשתדלו לתלות את המדפים בהתאמה

 

מידוף: טולמנ'ס דוט | כריות: אי די דיזיין

 

 

 

 

#3 טפט

רוצים לשנות את החלל כולו בצעד אחד פשוט? בחירה בטפט עשיר או צבעוני, תשנה ברגע את הסלון כולו ותהפוך את הקיר המיותם מאחורי הספה לגולת הכותרת של הבית

 

טפט: מאיירס טפטים | שולחן צד: אינוביישן | ארנב: טולמנ'ס דוט

 

 

 

#4  קיר אומנות 

רוצים להביא את עצמכם לידי ביטוי? גלריית תמונות תאפשר לכם להיות האוצרים של הגלריה הפרטית שלכם. כך תוכלו לשלב פרטי אומנות וליצור  קצת דרמה מעל הספה.  זכרו שהמטרה היא שכל התמונות יחד יתחברו ל"יחידה אחת".

כדאי לדעת:  לתוצאות מושלמות כדי  לתכנן את התצוגה לפני שמתחילים לתלות. הניחו את התמונות על הקרקע מול הקיר ונסו סוגים שונים של קומפוזיציות עד שתמצאו את הסדר הנכון עבורכם. הקפידו שמרכז התצוגה יהיה בגובה העיניים.

 

תמונות: גלריה פחות מאלף | אגרטל: מליס | שולחן צד: טולמנ'ס דוט

 

 

 

#5 קיר צבעוני ותמונה גדולה

תליית ציור אחד גדול מימדים מעל הספה יעשה את העבודה ולא ידרוש מכם החלטות נוספות. אם תבחרו באומנות בצבעוניות מרגיעה ומתמזגת – השפעתה תהיה מינימלית. אך אם ברצונכם להוסיף ענין וצבע- בחרו באומנות נועזת שתתפוס את העין. אפשרות נוספת היא לצבע את הקיר בצבע נועז שידגיש וישמש כרקע.

 

צבע ירוק מרווה: נירלט | אומנות: גלריה פחות מאלף | מנורה: קטלן איטליה

 

 

 

 

#6 פסלים דקורטיבים

 פסל הוא מושג רחב מאוד, ולכן כדי לחדד את כוונתנו, זה אומר כל פריט שאינו אמנות מסורתית, כגון: צילום או ציור. זה יכול להיות אלמנט  אדריכלי מעניין, פסל קיר, מסכות  וכו'. פסלים תלויים עשויים מחומרים, צבעים וצורות מעניינות יוצרים מראה ייחודי.

 

מסכות עץ: אי די דיזיין | מנורה: קטלן איטליה | כריות: טולמנ'ס דוט

 

 

 

#7 מדף ארוך

תמיד רציתם ליצור קיר גלריה מעניין אבל אתם חוששים להתחייב? יש לכם צורך תמידי בשינויים? מדף ארוך וצר לרוחב הספה יאפשר לכם להציג אומנות נועזת מבלי להתחייב כך תוכלו לשנות, להתנסות ולשלב באומץ פריטים שונים.

 

כריות: טולמנס דוט | מנורה: אינוביישן | אומנות מימין לשמאל: גלריה פחות מאלף, אי די דיזיין, ביתילי

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך