למה את מתכוננת? כל מה שרציתם לדעת על מיטות מתכווננות

 

אנו זקוקים לשינה על מנת  להרגיע את הנפש,  שינה טובה ואיכותית משפיעה רבות על מהלך היום ותורמת לתפקוד גבוה, מצב רוח מרומם ויכולת ריכוז. הבעיה היא שלא כל שינה היא שינה טובה. "שינה היא אחד משלושת יסודות החיים- שינה, אוכל ופעילות" , מסביר אבי ברסטט מומחה בינלאומי לשינה ומנכ"ל הולנדיה,  "הדאלי לאמה הגדיל ואמר ששינה היא המדיטציה הטובה ביותר לנפש".

 

אם אתם מתעוררים עם צוואר תפוס או גב כואב? או שאולי הבוקר שלכם נפתח בתחושה שכלל לא ישנתם? מיטה מתכוננת פותחה מתוך הבנה שכל אחד מאיתנו זקוק לתמיכה מעט שונה על מנת ליהנות ממנוחה טובה ונכונה. איך עושים את זה? מתאימים את סביבת השינה למבנה הגוף. ככל שהגוף זוכה לתמיכה מלאה בכמה שיותר נקודות מגע, פוחת הלחץ המופעל על השלד והשרירים, מה שהופך את השינה לאיכותית יותר.

 

 

ערכת שינה בעלת קווים נקיים ומעוגלים ובמנעד של צבעים וסגנונות לבחירה, Auping Essential יכולה לתת נגיעה של עיצוב בכל חדר שינה. הנדסת השינה של Auping בטוויסט חדשני וצעיר ובשימוש ב-100% חומרים מתכלים, לשינה בריאה, נוחה וידידותית לסביבה.

 

7  דברים שצריך לדעת על מיטות מתכוננות:

 

1. מיטות מתכוננות מאפשרות לשוהים בהן לבחור בתנוחה הרצויה בעזרת שלט פשוט ונוח לתפעול המחובר למנגנון חשמלי אשר שולט בחלקי המיטה השונים. המיטה מחולקת למספר חלקים, לרוב מדובר על שלושה: ראש וצוואר, גב ורגליים. השלט מאפשר לשנות את הזווית של כל אחד מהחלקים "ולעצב" את התנוחה האידאלית בכל רגע נתון.

 

2. גופנו אינו מתוכנן לישון על מצע ישר. מיטה מתכווננת מאפשרת לשנות את צורתה בהתאם לצורך. הרמת הראש בזווית או הרמת הגב על מנת לייצר אין ספור מצבי שכיבה  לצורך צפייה בטלוויזיה, קריאה, שימוש במחשב נייד, מבלי להשתמש בעזרים שונים המעקמים את עמוד השדרה. לדוגמה: הרמה למצב ישיבה מאפשר ביצוע פעולות ללא צורך בכיפוף עמוד השדרה כגון: אכילה, שימוש במחשב ועוד

 

3. מיטה מתכווננת מאפשרת לנו להרים את הרגליים מעל גובה הלב, מצב המאפשר סירקולציה הפוכה של זרימת הדם, והרמת הירכיים כדי להפחית את העומס מעמוד השדרה. "הרמת הרגליים תומכת בגב התחתון, והרמת הגב מקלה על הנשימה – השילוב של השניים מאפשר זרימת דם נכונה", מסביר אבי ברסטט מומחה בינלאומי לשינה . "כאשר העקב נמצא בגובה הלב", מנמק ברסטט, " זה חשוב כי זרימת דם נכונה ונשימה נכונה מקלה על פעילות הלב בזמן השינה. עד כמה כדאי להרים את המיטה? תמיד וודאו שהקרסול שלכם יותר גבוה מהברך".

 

4. הוא כבר נוחר ואת רוצה לקרוא? כשמדובר במיטה זוגית כדאי לבחור במיטה בעלת שני מנגנונים נפרדים, המאפשרים לכל צד לשלוט בזוויות השונות של המיטה, כך שכל אחד יחוו נוחות מקסימלית. ההמלצה הינה  שכל צד יהנה משטח של 90 ס"מ מינימום.

 

5. בדקו שהמיטה מורכבת מכמה שפחות חלקים, וודאו שמשטח השכיבה עשוי מפלטות רציפות ולא מלייסטים | חלקי פלסטיק | רצועות אלסטיות. ריבוי חלקים מחומרים זולים מגדיל את הסיכון לתקלות. משטח חלק ואחיד מעניק תמיכה טובה יותר ועמיד לאורך זמן.

 

6. מנגנון בטיחות: בדקו איזה מנגנון יש למיטה ואם היא נעצרת באופן אוטומטי במידה וישנו אובייקט זר מתחתיה. מנגנון בטיחות יעצור את תזוזת המיטה במידה וישנה חיית מחמד או תינוק זוחל מתחתיה.

 

7. תעודת אחריות: אם כבר השקעתם בקנייה איכותית שימו לב שיש בידכם תעודת אחריות של לפחות 10 שנים. כדאי לשים לב לפרטים הקטנים ולתת-סעיפים שקובעים את תקופת האחריות לחלקים השונים על המנוע, המנגנון, השלט ותושבת המיטה.

 

 


 

 

 

ההצעות של  DAN DESIGN CENTER

 

מיטת עור עם רגלי ניקל, קיימת גם בשחור

Spanish מיטה מתכווננת בעלת מסגרת מרופדת עור עם רגלי ניקל. להשיג:  SWISS SYSTEM | הקומה העליונה

 

 

 

מיטת AUPING Essential בניצוחן של המעצבות הברלינאיות Köhler&Wilms, מערכת שינה בעלת קווים נקיים ומעוגלים ובמנעד של צבעים וסגנונות לבחירה, Auping Essential יכולה לתת נגיעה של עיצוב בכל חדר שינה. הנדסת השינה של Auping בטוויסט חדשני וצעיר ובשימוש ב-100% חומרים מתכלים, לשינה בריאה, נוחה וידידותית לסביבה.

מיטת  AUPING Essential בניצוחן של המעצבות הברלינאיות Köhler&Wilms,מערכת שינה בעלת קווים נקיים ומעוגלים ובמנעד של צבעים וסגנונות לבחירה. הנדסת השינה של Auping בטוויסט חדשני וצעיר ובשימוש ב-100% חומרים מתכלים  לשינה בריאה, נוחה וידידותית לסביבה. להשיג: HOLLANDIA | הקומה השנייה

 

 

מיטה מתכווננת ROYALTY

 

מיטה מתכווננת ROYALTY  בעלת מערכת קפיצים מבודדים וארגז מצעים מרווח. להשיג: ד"ר גב | קומת הכניסה

 

 

מיטת נוער דגם - SWEEP MUSIC מערכת השינה SWEEP music משלבת מראה צעיר עם דגש על חשיבות השינה. העיצוב המודולרי, הפונקציונליות של מערכת השמע המתקדמת בגב המיטה והמנגנון כיוונון הארגונומי בהפעלה של 2 מנועים רבי עוצמה הופכים את מיטת SWEEP music למיטה האולטימטיבית לבני נוער. לסביבת שינה הגיינית בד ריפוי עליון ניתן להסרה ולכביסה, מערכת גלגלים בנויה במיטה לאפשר הוזזה קלה שלה לניקוי וסידור החדר. מזרן הtempur המשולב במיטה מעניק שינה נעימה מפנקת ונינוחה במיוחד. מגוון רחב של בדי ריפוד לבחירה

 

מיטת נוער דגם – SWEEP MUSIC  משלבת מראה צעיר עם דגש על חשיבות השינה. העיצוב המודולרי, הפונקציונליות של מערכת השמע המתקדמת בגב המיטה והמנגנון כיוונון הארגונומי בהפעלה של 2 מנועים רבי עוצמה . לסביבת שינה הגיינית בד ריפוי עליון ניתן להסרה ולכביסה, מערכת גלגלים בנויה במיטה לאפשר הוזזה קלה שלה לניקוי וסידור החדר.מזרן הtempur  המשולב במיטה מעניק שינה נעימה מפנקת ונינוחה במיוחד. מגוון רחב של בדי ריפוד לבחירה. להשיג: HOLLANDIA | הקומה השנייה

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך