ט”ו בשבט הגיע: כך תשתלו את הטרנד הטרופי בביתכם

הבתים שלנו מוכנים לקראתו, ולפי כל התחזיות השנה כולה בסימן ט”ו בשבט. הרצון להכניס את הטבע אל הבית רק מתעצם ומתרחב – אלמנטים בהשראת עלים ירקרקים, פרחוניות טרופית, פירות ובעלי כנף צבעוניים. למרות שטיבו של טרנד לדעוך ולהתחלף באחר, עיצובים בהשראת הטבע מלווים אותנו באדיקות בשנים האחרונות. עולם העיצוב ממשיך לחבק את הטרנד המלבלב שמקיף אותנו בטבע על כל גווניו. ואם זה לא מספיק, חברת פנטון הכתירה את הצבע הירוק, המזוהה עם הטרנד, לצבע השנה. לכבוד החג הכי ירוק ורענן בשנה – קבלו את המגמה שכולם יאהבו לנטוע בביתם.

 

ירוק-עד לעד: הקירות לובשים ירוק

הצבע הירוק ששולט במגמה הטרופית מבשר על התחלות חדשות, טבע, איכות חיים ולייף סטייל בריא. הגוון הירקרק ממלא את הבית באנרגיה, חמצן נקי ותחושה של ירוק-עד. לפי חברת הצבע, נירלט, “הטרנד שקשור לבחירת צבע השנה מדבר על ג’ונגל אורבני – שילוב של ירוק, טבע וגן מתורבת בתוך מרחבי החיים האורבניים בכרך הגדולה”. מעטפת נעימה ורעננה של צמחיה טבעית או הדפסים של עלים ובחירות בגווני הירוק, יכניסו את האווירה הטבעית ומנגד יוסיפו עניין ואור לחלל.

הבתים שלנו מוכנים לקראתו, ולפי כל התחזיות השנה כולה בסימן ט”ו בשבט. הרצון  להכניס את הטבע אל הבית רק מתעצם ומתרחב- אלמנטים בהשראת עלים ירקרקים, פרחוניות טרופית, פירות ובעלי כנף צבעוניים
קיר בגוון ירוק עד. נירלט – הקומה התחתונה

 

סט כוסות ירקרקות בעבודת יד לשתייה חריפה או קלה. להשיג: maly's – קומת הכניסה

 

שולחן צד עם ידית נשיאה. להשיג: מליס, קומת הכניסה

 

קרש חיתוך מתקפל של המותג ג'וזף. להשיג: ניופאן גורמה – קומת הכניסה

 

טפט בהשראת הטבע. להשיג: מאיירס טפטים, הקומה התחתונה

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך