הרשימה המנצחת: 12 מוצרי חשמל שכל מטבח צריך

מצד אחד, אין לנו זמן להעמיד מידי יום סירים ותבשילים, מצד שני, הבישול הביתי פופולרי מתמיד. ובכל זאת, מה ההבדל? ובכן, שלא כמו ב"ימי קדם", בישול נתפס יותר כאומנות ופחות כמטלה יומיומית. בשנים האחרונות, אנו בוחרים להביא את הריגוש מאוכל הביתה, מנה טעימה במסעדה היא רק השראה עבורנו לשחק עם חומרי גלם, לתת דגש לאיכות ותוצרת עונתית ולהאכיל את בני ביתנו במנות מושקעות. לכאורה, אמור להיווצר כאן פרדוקס- חוסר זמן לא הולך ביחד עם מנות מושקעות. אך אם נוסיף למשוואה הזו את פלאי הטכנולוגיה נגלה שאנחנו בסך הכל מנצחים על צוות שלם, קומפקטי, יעיל וחכם במיוחד.

 

הכנו עבורכם את הרשימה שכל מטבח צריך! הכירו את 12 המוצרים שיהפכו את הבישול לקל, מהיר ומקצועי: 

 

 


1. מקרר? לפניכם שתי אופציות


 

 

 # Haier דגם 725HRF: מקרר חכם כשצריך נהפך החלק של המקפיא למקרר נוסף

מקרר 4 דלתות עם מגוון טכנולוגיות מתקדמות ולוח פיקוד דיגיטלי חכם. למקרר תא מולטי- תא אחסון לבחירה אם כמקפיא או כמקרר. תאי אחסון עמוקים ומרווחים במיוחד בדלתות תא המזון וההקפאה. NO FROST- הקפאה ללא היווצרות קרח. מדחס INVERTER – לפעולה שקטה, ויסות הטמפרטורה וחיסכון באנרגיה

נפח:  657 ליטר

 להשיג: ניופאן גורמה | קומת הכניסה

 

 

 # מקרר אינטגרלי מלא דגם "ברנדו": מקרר נסתר בקו ישר עם ארונות המטבח

מקרר מובנה בתוך ארונות המטבח, משתלב בקו ארונות המטבח ובמראה הכולל בצורה מושלמת. מותאם לאקלים הישראלי  ובעל טכנולוגיה  NO FROST ( הקפאה יבשה) אשר מונעת היווצרות של לחות וטיפות מים בדפנות המקרר. שילוב של מדפי זכוכית חזקים לנשיאת משקל גבוה ומגירות מקפיא חזקות,הופכים את מקרר ה"ברנדו" לבחירה המושלמת למטבח המעוצב.

נפח: בהתאמה אישית

להשיג: בירמן מוצרי חשמל | הקומה השנייה

 

 


2. כיריים? אינדוקציה או גז? אז זהו שאפשר גם וגם


 

# כיריים אינדוקציה משולבות להבת גז דגם "טליה"

בחרנו בהן כי משלבות את הטכנולוגיות החשובות לבישול איכותי: כיריים אינדוקציה ברוחב 90 ס"מ, 4  אזורי בישול חזקים במיוחד הפועלים בשיטת האינדוקציה מבטיחים הרתחה מהירה יותר, שליטה מדויקת של עוצמת הבישול באמצעות חלוקה של  9 דרגות טמפרטורה שונות וחיישן לשמירה על טמפרטורת המזון שלא יישרף. בנוסף, משולב מבער גז בעוצמה של 4000 וואט, כך שלא נצטרך לוותר על הסיר המיוחד שלא תמיד מתאים לטכנולוגיית האינדוקציה ובנוסף נהיה מסוגלים לשלב את סגנונות הבישול שאינדוקציה מתקשה לבצע, כגון: מזון מוקפץ,שריפת חצילים וכו'. יתרון נוסף לשילוב של מבער הגז הוא לקהל המסורתי שיוכל לבשל בחגים באמצעות הדלקת המבער מאש לאש. קלות תפעול,הניקיון,ועיצוב מושלם בתוספת גימור פאזה של משטח הכיריים הופכים את כיריים "טליה" לבחירה המושלמת לכל בית.

 

להשיג: בירמן מוצרי חשמל | הקומה השנייה

 

 


3. תנור? הוא כבר הפך לשף מוסמך


 

 # תנור בנוי בארון דגם "פדרו"

תנור "מולטי שף" חכם המשלב בתוכו תוכניות רבות, ביניהן:  תוכנית "אפיית לחם","פיצה", הפשרה, גריל ותוספת הטורבו האקטיבי, המשלב גוף חימום נוסף לחימום עוצמתי ואחיד. התנור החכם הופך את הכנתו של כל תבשיל/אפיה למשימה קלה עם תוצאות מושלמות. צג דיגיטלי הכולל 11 שפות לבחירה וחזית מעוצבת בגימור נירוסטה מוברשת למניעת טביעות אצבעות מעניקים לתנור מראה יוקרתי ועדין.

ניקוי: גוף התנור עשוי אמייל איכותי, קל לניקוי ואינו נשרט. דלת פנים חלקה לחלוטין בעלת 3 שכבות זכוכית לבידוד מקסימלי.

 

 

להשיג: בירמן מוצרי חשמל | הקומה השנייה

 

+ אל תוותרו על מגירת חימום-
מגירת חימום דגם "טוסקה" – מגירת חימום בדרך כלל מתלווה לתנור/תנור מיקרוגל בגובה 45 ס"מ ומשמשת כמוצר משלים מבחינת הנראות. מגירת החימום שומרת על טמפרטורה אופטימלית של האוכל שהוכן עד למועד הגשתו לשולחן. למגירה יכולת בישול בטמפרטורה נמוכה וחימום כוסות וצלחות לפני הגשה. כמו כן יכולה המגירה לשמש גם כפתרון אחסון לתבניות של התנור.

 

להשיג: בירמן מוצרי חשמל | הקומה השנייה

 

 


4. מיקרוגל? חכם יותר ונאה יותר


 

# מיקרוגל משולב תנור דגם "פלרינו"

מיקרוגל משולב תנור בגובה 45 ס"מ מאפשר לנו ליהנות ממוצר המאחד שתי טכנולוגיות: בישול וחימום מזון. גוף המכשיר עשוי נירוסטה ומשלב בתוכו 11 תוכניות עבודה שונות,כולל תוכנית בישול ואפייה לפי משקל וסוג המזון. אופציה נוספת, לשמירת מתכונים בזיכרון על מנת שתמיד נוכל לשחזר את הצלחת התבשיל שהכנו פעם אחר פעם. מראה המיקרוגל זהה לתנור בגודל מלא כך שיחד הם יעניקו למטבח מראה אחיד ומעוצב.

להשיג: בירמן מוצרי חשמל | הקומה השנייה

 

 

 


5. מדיח? לאן נעלמו הכלים המלוכלכים


 

# מדיח כלים אינטגרלי מלא דגם "קלאודיו"

מדיח הכלים בימים אלה נתפס כ"מוצר חובה" בכל מטבח ומחליף את כל מתקני הייבוש למיניהם שבעבר תפסו מקום יקר והפריעו למראה ה"נקי" של המטבח. המדיח האינטגרלי מובנה בארון ובאמצעות חיפוי החזית בדלת תואמת למטבח הוא משתלב במראה הכללי של המטבח. למדיח 10 תוכניות הדחה שונות המאפשרות ניקוי וחיטוי של כל סוגי הכלים לפי הטמפרטורה הרצויה. המדיח שקט במיוחד ( 49 דציבל). בזמן ההדחה מוקרנת תאורת LED על הרצפה וניתן לדעת אם המדיח סיים את פעולתו כאשר תאורה נכבית. הסימון AAA מעיד על כך שהמדיח חסכוני בצריכת החשמל ותוצאות הניקוי והייבוש הטובות ביותר.

 

להשיג: בירמן מוצרי חשמל | הקומה השנייה

 

 


6. טוחן אשפה? פחות פסולת וריחות לא נעימים


 

 # EVO300 טוחן אשפה

כאשר ניקיון הנו פרמטר חשוב מאוד בעבודה במטבח, הוא מאפשר לנו להפחית פסולת אורגנית בפח האשפה ולמנוע את הריחות הלא נעימים העולים ממנו. מצוייד במנוע אינדוקציה הפועל באופן שקט יותר ומאריך את חיי המכשיר לזמן רב יותר ממנוע רגיל.  מאפשר טחינת פריטים קשים, כגון: עצמות וקלחי תירס.   תא הטחינה עשוי נירוסטה למניעת היווצרות בקטריות ובקיבולת גדולה של 1.5 ליטר.

 

להשיג: בירמן מוצרי חשמל | הקומה השנייה

 

 

 


7. מעבד מזון? הסו-שף שלך במטבח


 

 # CS-5200JXL Premium של Magimix

מעבד המזון מג'ימיקס בעל מנוע חזק ועוצמתי והנעה שקטה וישירה. מגיע עם 4 דיסקיות לגירוד ולפריסה של כל סוגי הפירות והירקות, בלנדר מיקס לערבול מקצועי, אביזר להכנת קוביות לסלטים וציפסים, מסחטת הדרים, מקצף ביצים, אביזר ללישת הצק, סכין נירוסטה דו להבית, מכסה עם פתח גדול לחיתוך ירקות ופירות שלמים ומיני מיכל לקיצוץ דק של כמויות מזון קטנות. המג'מיקס משמש כסו-שף במטבח להכנת ממרחים, בלילות, סלטים, פשטידות ומאפים.

 

להשיג: ניופאן גורמה | קומת הכניסה

 

 

 


8. מיקסר? עוגות, לחמים, בצקים,מאפים, קרמים וקציפות


 

# מיקסר מקצועי דגם KITCHENAID KSM125

מיקסר ייחודי ואלגנטי המגיע במגוון צבעים אטרקטיביים ובעל 10 דרגות מהירות המתאימות לכל סוג מזון.
המיקסר שקט במיוחד מגיע עם 2 קערות נירוסטה המאפשרות פעולת ערבול ייחודית, בלעדית, יסודית ומהירה.
אביזרים נלווים למיקסר- מקצף, וו ללישת בצק, מערבל, מערבל סיליקון ומגן מזיגה.

 

 

להשיג: ניופאן גורמה | קומת הכניסה

 

 


9. בלנדר? שייק או מרק


 

# מג'מיקס מקצועי BL11

בלנדר מקצועי עם 5 תוכניות להכנה קלה של קינוחים, מרקים, שייקים וכתישת קרח. הבלנדר שומר על טמפרטורת הרכיבים גם לאחר הערבול ועל הרכיבים התזונתיים שלהם, וכולל תוכנית מיוחדת לניקוי עצמי של הבלנדר. נפח המיכל 1.8 ליטר והוא בעל מנוע עוצמתי ושקט של 1300 וואט .

 

להשיג: ניופאן גורמה | קומת הכניסה

 

 

 


10. קומקום ומצנם?  זכרו, הם דיירים קבועים על השיש


 

# קומקום ומצנם של SMEG 

קומקום חשמלי וטוסטר בעיצוב רטרו בסגנון שנות החמישים. מפרט טכני: גוף מנירוסטה, בסיס מכרום מבריק, כפתורי נירוסטה וידית כרום. מצנם 2 פרוסות של  בעיצוב רטרו בעל גוף פלדה, בסיס כרום מבריק, כפתורי נירוסטה הקפצה אוטומטית של הפרוסות, בעל מגש פירורים מנירוסטה שניתן להסרה. מגיעים במגוון רחב של צבעים.

 

 

להשיג: MALY'S | קומת הכניסה

 

 

 


11.טוסטר? על הגריל ובלי פירורים 


 

# טוסטר גריל פלטות נשלפות TEFAL

פלטות נשלפות עם ציפוי NON STICK לניקוי קל ומהיר, תרמוסטט 3 מצבים להתאמה אידאלית לסוג המזון, אפשרות לאחסון אנכי וכיוון הציר על מנת להתאים לעובי המזון הצלוי

 

להשיג: ניופאן גורמה | קומת הכניסה

 

 

 


12. בלנדר מוט?  קומפקטי ומקצועי


 

 # סט מוט בלנדר של KITCHENAID 

בלנדר אלחוטי כולל מקצף ומיכל לעבודה נוחה בכל מקום , ללא סרבול של כבל חשמלי וללא תלות בחיבור לשקע חשמלי. כולל תוספות שונות למגוון שימושים במטבח, בעל 5 מהירויות, 3 סכינים מתחלפים- להב S לכתישת קרח, להב כוכב לקיצוץ וטחינה, להב להקצפת חלב, מוט הארכה 33 ס"מ – לסירים גדולים ועמוקים, סכין ומיכל קיצוץ – לקיצוץ עשבי תיבול, ירקות, בוטנים ועוד, מקציף ביצים וקצפות, קנקן ערבול בנפח 1 ליטר נטול BPA – אידיאלי לערבול נוזלים או כמויות מזון קטנות ואחסונם.

 

 

להשיג: ניופאן גורמה | קומת הכניסה

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך