הבית בימי קורונה: איך ליצור קיר גלריה משלכם

ימי הסגר המאתגרים משאירים לנו שפע של זמן בית. אנחנו מצאנו שלל דרכים לשמור על השפיות. במקום להשתגע, פשוט תהיו יצירתיים. זה הזמן לפרויקטים ביתיים שזנחתם מפאת חוסר זמן. תודו שתמיד רציתם קיר גלריה.

כל בית צריך קיר גלריה. קנבס ענק אשר מאפשר לכם לספר סיפור, זה לא צריך להיות יומרני אלא לשמש כביטוי אמיתי ואישי שלכם. הרעיון הוא לשלב פריטים, צילומים ותמונות למיצג שישנה במהירות את החלל. בנוסף, מדובר בתוספת דינמית שיכולה להשתנות, לגדול ולהתפתח. 

מוכנים? הכינו תמונות, הדפסים, גלויות, אוספים מרחבי הבית- מתחילים!

 

 


1 |  חשבו אקלקטי: שלבו איורים, תמונות, הדפסים, טופוגרפיה ופסלי קיר, ישן עם חדש, מינימליסטי עם סנטימנטלי- אל תשכחו להעז כי זה הסיפור שלכם. במקרה הכי גרוע תמיד אפשר להדק, להזיז, להוסיף ו/ או לשנות


 

 

 


2 |  על הרצפה:  לפני שאתם תולים וממסמרים, התחילו בבניית הקומפוזיציה שלכם על הרצפה. כשאתם מרוצים מהתוצאה, סמנו את המיקומים על הקיר ותלו.


 

 

 

View this post on Instagram

 

#mosaic #rome #blackandwhite #romanpoems @villamassimo.de

A post shared by Patrick Thomas (@xpatrickthomas) on

  צרו את הקומפוזיציה על הרצפה לפני שתולים

 

 

 


3| התחל כאן: כנקודת התחלה בחרו ביצירה הגדולה ביותר כחלק המרכזי והמשיכו לבנות את הקומפוזיציה סביבה. הרעיון הוא להתאים את הקומפוזיציה לנקודת מבט. במידה ומדובר בגרם מדרגות או מבואה, חשבו על נקודת המבט של העולים והיורדים במדרגות או על הכניסה אל הבית


 

 

 

  חשבו על נקודת המבט של העולים והיורדים

 

 

 


4 | בחרו פלטה: אחת הדרכים להעניק לקיר הגלריה שלך מראה מגובש יותר היא לבחור הדפסים ותמונות עם מכנה משותף- צבע. מתקשים? תוכלו לתלות הדפסים בשחור לבן על גבי קיר צבעוני, או לבחור צבע אחיד לכל המסגרות.


 

 

 

צבע יכול גם לשמש כרקע לקיר הגלריה

 

 

 


5 | לא רק מסגרת: המסגרת היא עוד הזדמנות להוסיף עניין לתמונות שבחרתם. תוכלו לבחור במסגרות מעוטרות, דקות או עבות, בצבע אחיד או בצבעים שונים. תמיד אפשר לצבוע את המסגרות הקיימות בצבע אחיד או בכמה גוונים לפי בחירתכם ולשנות בקלות ובמהירות את התוצאה.


 

 

View this post on Instagram

 

Loving how this wall collage so subtly decorates the space ••• #homedecor #home #homeinspo #decor

A post shared by Aesthetic Home (@aesthetichome_decor) on

אפשר ליצור מכנה משותף באמצעות מסגרות זהות

 

 


6 | ללא מסגרות בכלל: גרים בשכירות או שמעוניינים בגלריה ספונטנית וסופר קלה, בלי מסמרים ומדידות? תמיד אפשר להניח את האוצרות שלכם על גבי מדפים שתליתם, להדביק ישירות לקיר או לתלות באמצעות קליפסים.


 

 

  הדביקו באמצעות וואשי טייפ או מדבקות ייעודיות קולאז' משלכם

 

 

View this post on Instagram

 

Currently sitting my car, drenched and wishing I was sitting here, warm and much less damp. I'm running errands, getting odds and ends for an install and shall we say, the old man is most definitely snoring. I unfortunately did not heed the many many storm clouds, who tried to warn me as I left the house, that rain was in fact coming. Instead I got dressed in a thin cotton sweatshirt and flats, a wise choice. #sarcasmfont • • • • • #sodomino #mydomaine #designsponge #inmydomaine #rshome #hunkerhome #everydayibt #mywholehome #apartmenttherapy #lonnyliving #ggathome #showemyourstyled #designblogger #designblog #myonepiece #interiordefine #mymodern #aabhome #kismetcheckoutmyhouse #smmakelifebeautiful #homebunch #lightandbright #designmadeeasy #cornerofmyhome #ahomemadehome #mypinterest #bloglovinhome #galleryledge #diyers

A post shared by Erin Conway (@kismet_house) on

  תלו מדף צר לאורך הקיר והניחו עליו תמונות, גלויות וחפצי אומנות

 

 

 עשו לכם טפט מגלויות, תמונות, פוסטרים ומגזינים

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך