הבחירות של רותם סלע

רותם סלע, דוגמנית, שחקנית, מנחה והאישה שלנו

+ 3 ילדים ( 5, 4, 3 חודשים)

היא התחילה בתור דוגמנית מצליחה וכתבת בידור, הפכה לעורכת דין והפתיעה כשחקנית מוכשרת ומנחה אהובה. רותם סלע היא ההוכחה שוונדר וומן היא לא דמות מספרי הקומיקס. אתם מוזמנים להציץ על הבחירות של רותם ולגלות איך היא מעצבת את החיים בבית.

 

 

 

# טפט לחדר הילדים: קולקציית ALICE AND PAUL

חדר הילדים צריך להיות חלל שמח שאפשר להשתולל בו מבחינה עיצובית. אני מאוד אוהבת להוסיף טפט עדין וילדותי בצורה לא סטנדרטית, למשל: בצורות גיאומטריות שמשתלבות עם צבע הקיר ויוצרות עניין- הכי כיף לצאת מהקווים ולהפתיע.

טפט כוכבים עדינים, קולקציית ALICE AND PAUL של המותג CASADECO

 

טפט כוכבים עדינים. להשיג: מאיירס טפטים, הקומה התחתונה
ככה עושים את זה. צילום מסך: pinterset @titicrafty

 

 

 

 

# ברז של המותג Dornbracht

אני מאוד מתחברת לסגנון התעשייתי. שילוב ברז מלא נוכחות שמתאים יותר למטבח תעשייתי, מוסיף מין קריצה מחוספסת. הוא מיד הופך להיות אלמנט עוצמתי שבולט במרחב, במיוחד כשמדובר במטבח שמעוצב בסגנון נקי. בנוסף, הוא מאוד נוח לשימוש ומאפשר שטיפה במגוון זרמי מים לכל צרה שלא תהיה.

 

להשיג: חזי בנק, הקומה התחתונה

 

 

 

# סלסלת חוטי נחושת של המותג POLS PATTERN

יש לי קטע עם קערות פירות. אני אוהבת לבחור קערות מיוחדות שיהיו יפות על השיש ויציגו את הפירות בצורה מגרה ומעוררת חשק. בחרתי בקערה שעשויה משזירת חוטי נחושת של הסטודיו ההולנדי, POLS PATTERN, המתמחה בפריטים מיוחדים ולא שגרתיים לעיצוב הבית.

להשיג: הביטאט, קומת הכניסה

 

 

 # שולחן CROISETTE של המותג  UNOPIU

ההתייחסות לעיצוב הבית לא צריכה להשתנות ברגע שמגיעים למרפסת. מבחינתי, החלל החיצוני הוא ההמשך של הבית. בחרתי בשולחן אוכל שמיועד לחוץ אבל נראה ממש כמו שולחן האוכל הביתי, זה משנה לחלוטין את כל חווית השהות במרפסת והופך אותו למתחרה רציני של פינת האוכל הפנימית. חוץ מזה, הוא עושה לי חשק לארח.

שולחן CROISETTE של המותג  UNOPIU, המיועד לחוץ. בסיס מעץ טיק עם משטח זכוכית

 

מיועד גם לחוץ. להשיג: טולמנ'ס IN&OUT, קומת הכניסה

 

 

 

# מטרו שולחן צד המשלב עץ ורגלי מתכת

אני מעדיפה את חדר השינה רגוע ומינימליסטי. השאיפה היא שיהיה מפנק ונוח אבל לא עמוס מידי. השולחן צד של אינוביישן הוא בדיוק הטייפ שהייתי מכניסה לחדר השינה שלי- לא יוצר רעש ומתמזג אבל בעל כריזמה.

להשיג: אינוביישן, קומת הכניסה

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך