הבחירות של קרן לוי צדק, עורכת מאקו LIVING

+ 3 ילדים ( 10, 6, 10 חודשים)

לפני כחמש שנים עלה לאוויר אתר LIVING מבית מאקו בניצוחה של לוי צדק. תוך פרק זמן קצר הפך לאתר מוביל בתחום העיצוב והאדריכלות. לוי צדק מביאה איתה משהו מרענן ומדויק שלא מפסיק לחדש, לעניין ולשבות את העין. אתם מוזמים להציץ על הבחירות של קרן ולגלות איך היא מעצבת את החיים בבית.

יום האישה הוא תזכורת טובה עבורי שהבחירה היא תמיד בידיים שלי. הבחירות שלי כאימא, כבת זוג, כאחות וחברה וכקולגה – לבחור את הדרך הנכונה בשבילי, את הסגנון הנכון, ולמזלי במסגרת העבודה שלי כעורכת אתר עיצוב הבית במאקו, אני נדרשת לא פעם לבחור בין פריטים מעוצבים יפים ליפים מאוד. כיף לי.

לרגל היום הזה התבקשתי לבחור פריטים נבחרים מבית העיצוב של דן דיזיין. הבחירות נעשו על פי הצרכים האישיים שלי כאמא לשלושה ילדים, הקטן שבהם בן 10 חודשים. מקווה שתאהבו:

הן נחושות, חרוצות, מעוררות השראה, יוצרות מוכשרות, מובילות בתחומן וגם אמהות במשרה מלאה – לכבוד יום האישה הבין- לאומי בחרנו בנשים שמעצבות לנו את הדרך.

 

# כיסא גרסיה

לפני כחודשיים עברנו לדירה שכורה. הספה האהובה עלינו לא התאימה במידות, המזנון המהמם שקיבלנו בירושה גם לא. היינו חייבים לרהט מחדש את החלל הקטן בתקציב מוגבל מאוד. ספה ושולחן קנינו בסייל של ענקית הרהיטים השוודית, כל מה שנותר להשלמת המראה הוא למצוא כורסה במראה אוורירי שתספק עוד מקום ישיבה מבלי לחסום את החלל. אחת האופציות שאהבתי נמצאה ברשת ביתלי.

כיסא גרסיה בעלת מסגרת אלומיניום וברזל עם גב עשוי ראטן סינטטי ומושב צבעוני בצבע תכלת

 

להשיג: ביתילי, הקומה התחתונה

 

#  סכו"ם שחור

אחרי החתונה פירגנה לי חמותי סט סכום כסוף ומהודר. כזה שמוציאים מהארון רק בארוחות ערב חגיגיות. ברוך השם הסט עבד שעות נוספות עד שלאחרונה כבר התחלתי לפנטז על סט חדש. על הכוונת עמד סט סכום מזהב שהפך לאחרונה מאוד מבוקש. כל זה היה עד שנתקלתי בסדרת הסכום מנירוסטה HERDMAR בחנות כלי הבית MALY’S, אז קצת שיניתי את דעתי. הסכום מצופה סטן שחור מט, הוא אלגנטי, מודרני ועל זמני. האמת, עושה חשק לארח.

סכו”ם נירוסטה בגימור סטאן שחור של המותג הפורטוגלי HERDMAR

להשיג: מליס, קומת הכניסה

 

 

# H- HOURSE

הבייבי שלי בן עשרה חודשים. הוא עוד לא יושב לבד אבל כבר מת על נדנדות. כשראיתי את H HOURSE סוס נדנדה של בית העיצוב היפני NENDO לקארטל, התאהבתי. הסוס מגיע בארבעה גוונים, בטוח לשימוש ילדים ואפשר למצוא אותו בהביטאט. אלא מה.

H HOURSE  עשוי מחומר פלסטי בטיחותי

להשיג: הביטאט, קומת הכניסה

 

 

 

# נרות ואגרטלים

אומרים שכל בית צריך מרפסת, ואני אומרת אם כבר מרפסת, אז שיהיו בה שולחן קטן, שני כיסאות ומלאן נרות. בבית העיצוב הדני innovation, מצאתי סדרה של נרות שובי לב במראה טיפה אוריגמית ובצבעי פסטל נפלאים. הסדרה כוללת גם אגרטלי קרמיקה מיוחדים בשלל צבעים וגדלים.

נרות ואגרטלים נורדים בהשראת אומנות האוריגמי

להשיג: אינוביישן, קומת הכניסה

 

 

# אומנות ישראלית

לסיום, בחרתי בעבודת האמנות הנפלאה של שילה אורינגר, VOYAGE, שמציגה בגלריה “פחות מאלף”. אורינגר יוצרת קולאז’ים מחומרים ממוחזרים שהיא מוצאת ברחוב ובזבל. על גבי מגש פח משומש מודבקת תמונה של אישה ולכתפייה חוברו כנפיים. האישה בתמונה נראית שמחה ומשדרת חופש וקלילות, הכנפיים חוברו לה בחוטי רקמה עדינים בצבע ורוד וקצותיהם מתנופפים במין חיבור רופף. אני מביטה בפניה ובכנפיה, ודווקא החיבור המשוחרר הזה ביניהם מזכיר לי שאני לא באמת צריכה כנפיים כדי לעוף לאן שאני רוצה. גם אתן לא.

VOYAGE-  יצירה מקורית של האמנית שילה אורינגר

להשיג: גלריה פחות מאלף, קומת הכניסה

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך