האורחים שלכם לא ירצו ללכת: 10 עצות מהירות לבית שכיף להתארח בו

 

עד מעט האורחים ידפקו בדלת. סביר להניח שמפלס הלחץ שלכם בשיאו- האם האוכל יצא כמו שרציתם? האם השולחן חגיגי מספיק? איך תהיה האווירה? כשהבית מוכן ומזומן לארח-הכל זורם כמו שצריך. בית מזמין אחראי על חווית האירוח, וכבונוס, בית שכיף להתארח בו, הוא גם בית שתאהבו לשהות בו. בין אם יש לכם  בית  מרווח או דירת סטודיו, הכנו עבורכם 10 עצות קלות שיהפכו אותו לבית מזמין שאוהב לארח.

 

 

 

 

 

ברוכים הבאים : כניסה מזמינה

רבות כבר נאמר על  כוחו של רשום ראשוני. ולכן, חשוב להכיר בהשפעה שיש לכניסה על התחושה שמקבלים הנכנסים. דלת הכניסה מקבלת את האורחים ואחראית על קבלת פנים מזמינה.

 

קונזולה-BLACK+מראה-SIRI-שחורה-90

 

הצעה: דאגו שהכניסה תהיה נקייה ופנויה מחפצים שאתם רגילים להשאיר מחוץ לדלת. אפשר גם לתלות שלט מזמין או משעשע. בין אם יש בביתכם מבואה או כניסה ישירה לחלל פתוח, וודאו שהדרך פנויה ויוצרת חשק לזרום פנימה. זה הזמן למצוא לכל ערימות המכתבים, התיקים, צרור המפתחות, העיתונים וכו' מקום מסתור לפני שהאורחים מגיעים.

 

גלריה פחות מאלף

 

טריק:  השתמשו בצבע וטקסטורה כדי לייצר נקודת מבט ראשוני שתמשוך את תשומת הלב. אומנות צבעונית, גוף תאורה מיוחד או אלמנט עיצובי נועז שיוצב בנקודה מרוחקת מול דלת הכניסה, ילכוד את המבט ויוביל את האורחים פנימה ויעורר את רצונם "לחקור" את החלל. טריק נוסף, הוסיפו צמח גדול ממש בכניסה אל הבית, כך שמיד עם פתיחת הדלת, העין תקלוט לבלוב ירקרק ומלא חיים.

 

 


 

 

מגוון אפשרויות ישיבה:

במצב האופטימלי, הבית אמור להיות מסוגל להכיל  בכל רגע נתון – ארוחת ערב, מפגש חברים או משפחה, הקרנה חגיגית של סדרה אהובה וכו'. לא משנה איזה אירוע צץ, הבית שלכם צריך להיות מוכן ומזומן ולהעניק תחושה שנועד לארח בקלות וללא מאמץ.

 

 

הצעה: אם במקרה אתם מתקשים לייצר בית שאוהב וערוך לארח- התשובה היא רק באופן שאתם מסדרים את החלל. הרעיון הוא ליצור אפשרויות ישיבה מגוונות ומזמינות כדי שלאורחים שלכם יהיו מספר אופציות בהתאם למצב רוחם ואופי האינטרקציה, לדוגמה: פינת ישיבה מפנקת בחצר או במרפסת, סלון אשר מציע מספר מקומות ישיבה נוחים ומרווחים, פינה אינטימית על הבר ועוד.

 

 

טריק: לקראת הגעת האורחים, מומלץ לתת לכל פינה קיימת נגיעה עיצובית קלה אשר תעניק לה אופי חגיגי ותעודד את האורחים להסתובב וליהנות מישיבה משפחתית בסלון או שיחה אינטימית על הבר.

 

מערכת ישיבה ביתילי

אם החלל שלכם קטן אפשר ליצור פינת קלילות וחביבות בעזרת פופים, ספסלים ושולחנות נמוכים.

 

 


 

 

 

 

ישיבה נוחה סביב השולחן

הקפידו שהשולחן יהיה מרווח מספיק והישיבה סביבו נוחה וקלה. מצאו את המיקום האידיאלי שיאפשר לכל הסועדים מעבר נוח ולא מסורבל. בחללים קטנים, חשוב לוודא שהמעברים בין חלקי הבית חפים ממכשולים והמעבר לשירותים, שולחן האירוח, הסלון נוחים ופשוטים

 

zuiver כיסאות

 

הצעה: הנגיעות הדקורטיביות שלכם מחממות את הבית ביום יום, אך כשמארחים כדאי לצמצם את כמות האביזרים כדי ליצור יותר מרחב. כדאי למתן את כמות הכריות על הספות, אביזרים דקורטיבים על שולחן הקפה וכו'. כך תעניקו לאורחים לכם יותר מקום לישיבה ושטחים להניח משקאות או חפצים אישיים.

 


 

 

ירוק בעיניים

אל תחסכו בצמחיה ירוקה! ממש תרשו לעצמכם להגזים עם צמחים ירוקים, ארוכים, גדולים. הצמחיה הירוקה תדאג להחיות את הבית ולהפוך אותו לקסום ואביבי.

 

אדנית מתכת בעלת מראה מינימליסטי מתוחכם למותג FERM LIVING.

הצעה:  הצעה הבאה תכניס ירוק, תעצב את שולחן החג ולא תדרוש מכם להתרוצץ – צאו וקטפו ענפים ירוקים ועשירים בצמיחה והציבו אותם כשובל לאורך שולחן האוכל.

 


 

 

 

ניחוח נעים
לחוש הריח יש חלק חשוב ופעיל בחוויה. הוא מעורר רגשות ומייצר זיכרונות בלתי נשכחים. כאשר אנו מארחים חשוב לזכור שיש קשר חזק בין ריח ואווירה. ניחוח נעים תומך בעיצוב ומשלב את כל החושים בחווית האירוח.  יש הרבה מאוד שיטות לבישום הבית: נרות, מקלות ריח, מבערים, תמציות ותרסיסים לטקסטיל, ההמלצה שלנו היא לבחור בקפידה ולחשוב היטב על הניחוח והאווירה שהוא ייצר (זכרו, שלא כולם                                          אוהבים ריחות חזקים או מתוקים מידי).

 

רות ומבשמים רייחניים של המותג VOLUSPA

העצה: לא בטוחים איך מריח הבית שלכם? הדרך הכי טובה לבדוק היא להיפרד ממנו ליום שלם ולשים לב איך הוא מריח מיד בשובכם. אם הריח לא נעים, כדאי תחילה לסלק את הריחות הרעים לפני שמתחילים לבשם. אווררו את הבית, הרתיחו מים בסיר והכניסו צמחי תבלין ותבלינים ( רוזמרין, מרווה,ציפורן, קינמון וכו') ופלחי לימון ובשלו עד לרתיחה כדי לנטרל את הריחות החזקים

 

 


 

 

 

עמעמו את האורות
תאורה נכונה היא חיונית בחיי היום יום ולא רק עבור אירוח. אם אפשר, כדאי להתקין תאורה הנשלטת על ידי דימר, כך שתוכלו ליצור אווירה בבית. שליטה בעוצמת האור יעילה גם בהכוונת האורחים לאזורים בהם תרצו  שישהו. האירו את החלל הציבורי כדי שירגיש פתוח ומזמין, השתמשו בתאורה עמומה יותר עבור חלקים אחרים בבית.

 

וואזות מזכוכית עבודת יד עבות ואיכותיות בשילוב פמוטים נמוכים וצמחי משי

 

הצעה: נרות הם דרך מצוינת ליצירת אווירה באמצעות תאורה נעימה. תוכלו להוסיף נרות ולהגדיר את פינות הישיבה השונות: פינת הישיבה החיצונית, סלון, האי במטבח, שולחן האוכל ועוד. מומלץ להשתמש בנרות ללא ריח בסביבת הארוחה שלא יפריעו לטעם המזון.

 


 

 

 

הגבירו את המוזיקה

אי אפשר לארח בלי מוסיקה טובה. אם אין ברשותכם מערכת סטריאו ביתית, תוכלו להשתמש במספר מכשירים לחללים השונים. קבלו את האורחים בפליליסט מיוחד שהכנתם עבור המאורע- שירי חג עליזים, שירים ישראליים או מוזיקה עכשווית בווליום שישתנה בהתאם לנעשה.

 

תחנת עגינה עם חיבור Bluetooth ו- Wi-Fi, עם סוללה פנימית, חיבור USB וכניסת AUX

 

הצעה: הקפידו להתאים את עוצמת המוזיקה למה שקורה בשטח. כשהאורחים מגיעים תוכלו לקבל אותם בווליום גבוה, אך זכרו להנמיך אותו כדי שלא יהיה רועש מידי וכמובן שבזמן הארוחה תתנו לצלילים לנוח.

טריק: מוסיקה בחדר הרחצה זו הפתעה נעימה. וכמובן, אם יש ברשותכם מרפסת או חצר אל תשכחו לדאוג למוזיקת רקע משובחת.

 


 

 

שירותי אורחים: החלק שמסכם את האירוע

אולי זה אינו המקום הראשון שעולה בראשכם בזמן תכנון המאורע. אך אנחנו כאן כדי להסב את תשומת לבכם שזה המקום שכדאי שתשקיעו בו מאמץ. דאגו ששירותי האורחים יהיו מצוחצחים, סלקו חפצים אישיים כמו איפור, מוצרי היגיינה או תרופות,  וודאו שיש נייר טואלט נוסף, מגבות ידיים נקיות וסבון ידיים.

 

 

 

הצעה: בבית ששירותי האורחים הם גם חדר הרחצה של בני הבית- דאגו שחדר הרחצה יהיה נקי וחף מפריטים אישיים ( שמו בארונות), פרסו שטיח אמבט נקי והוסיפו מגבות ידיים נקיות עבור האורחים

 

 


 

 

 

הכינו את הבית לסוף הארוחה:

לא משנה כמה אורחים יגיעו להתארח, בסוף הארוחה תחכה לכם ערימת כלים מרשימה ושקיות אשפה עצומות. התחל את האירוע שלך עם מדיח כלים ופח ריקים. כך תשתלטו על הנעשה ותחסלו את ערימות הכלים במהרה.

 

פחים מעוצבים

 


 

 

תארחו ותהנו
נכון שזה מלחיץ אבל ברגע שהכל כבר מוכן וכולם הגיעו, זכרו להישאר חיוביים ונינוחים, כך האורחים שלכם ירגישו רצויים ומיוחדים (וגם מפני שגם אתם צריכים ליהנות). אם צריך, מזגו לעצמכם כוסית לפני שהאורחים מגיעים וקבלו אותם עם חיוך על הפנים. שמרו על קור רוח ( גם אם נדמה לכם שהעוף יצא יבש ) ותהנו מכל רגע כי כשהמארחים נהנים, האורחים נהנים יותר!

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך