בואו נתאוורר – איך נמשיך להנות ולארח בחוץ גם בקיץ

הקיץ כבר ממש כאן, הטמפרטורות עולות ואנחנו מוצאים את עצמינו בתוך הבית עם חלונות סגורים כדי שהאוויר הקר "לא יברח". במקום להנות מהאוויר והאווירה בגינה, אנחנו מתכנסים, שלא לומר בורחים פנימה כי גם בצל חם לנו ודביק. הלחות, האוויר הדחוס והמעופפים השונים שעוקצים אותנו, מונעים מאתנו לשבת ולארח בחוץ. אבל מה יותר טוב מלשבת בגינה עם חברים על כוס תה קר? התשובה – לשבת בגינה עם חברים על כוס תה קר תחת בריזה נעימה. מאווררי תקרה נהדרים בלקרר חלל חיצוני ע"י פזור אוויר החוץ (סירקולציה) ולספק מראה ביתי ומעוצב לאזור הישיבה בחוץ. הם מספקים משב רוח נעים אך גם "מעיפים" את החרקים הקטנים והמציקים של הקיץ. וגולת הכותרת, מאווררי התקרה הם חסכוניים בחשמל ושומרים על איכות הסביבה. אז מה עוד צריך? על מנת שתבחרו את מאוורר התקרה הטוב ביותר עבורכם הכנו לכם 4 דגשים שיעזרו לכם להבין מה חשוב-

הגודל כן קובע

למאווררי החוץ יש מנוע DC (direct current) אשר זורק את זרם החשמל באופן ישר וקבוע. זהו מנוע חזק, חסכוני ובעל שש מהירויות. ככל שהכנפיים המחוברות למנוע ארוכות יותר, כך קוטר האוורור גדול יותר ונוצרת סירקולציה (חילוף אוויר) טובה יותר.

עיצוב-איתן גורן וגילי רשף-גול צילום- איתי בניט ניתן להשיג ב-Swingfans בקומה התחתונה

עיצוב-טל אלימלך צילום-עודד סמדר ניתן להשיג ב- Swingfans בקומה התחתונה

פלסטיק לנצח

מאוורר התקרה צריך להיות חזק ומאסיבי, על מנת שיוכל לספק עבורנו את השירות שאנחנו מחפשים בכל מצב, בכל תנאי, אך חשוב לא פחות, הוא צריך להחזיק מעמד בתנאים חיצוניים, בכל מזג אוויר. על מנת שמאוורר התקרה יהיה מוגן מגשם ולחות הכנפיים חייבות להיות עשויות מפלסטיק בלבד.

עיצוב- RUST architects צילום-איתי בניט ניתן להשיג ב-Swingfan בקומה התחתונה

עיצוב-סטודיו סקוריה צילום-שי אפשטיין ניתן להשיג ב-Swingfans בקומה התחתונה

לשבת בשקט בחושך

מאווררים אשר מוגנים מלא לגשם ולחות מגיעים עם תאורה (המוגנת גם היא מפני מים) ואלו שמוגנים רק מפני לחות מגיעים בלי תאורה (במקרה זה נצטרך להתקין תאורה חיצונית). תאורת המאוורר היא תאורת אור יום-אור חם של 23 וואט, תאורה נעימה, המאפשרת לנו לשבת בחוץ עם המשפחה והחברים גם בערבי הקיץ החמים. על אף 6 המהירויות של מאוורר התקרה, הוא שקט במיוחד וניתן לשליטה ע"י שלט חכם שזוכר את הפעולה האחרונה שביצענו בו.

עיצוב מודרני וחדשני בשלושה להבים-קרדיט ליח"צ של Swingfans

מניפה של צבעים

הכנפיים של מאוורר התקרה מגיעות בשלושה צבעים שיתאימו לכל עיצוב: שחור, לבן או דמוי עץ, לעומת זאת צבעי גוף המאוורר מגיעים בכל צבעי הRAL ומאפשרים לנו להנות ממגוון צבעים ולהתאים למספר עיצובים.

עיצוב-רוני שני פלדשטיין צילום-אורן עמוס ניתן להשיג ב- Swingfans בקומה התחתונה

Swingfans דן דיזיין סנטר הקומה התחתונה

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך