באיזה גוון לצבוע את החדר? הגוונים שיגרמו לחדר להיראות גדול יותר

רוצים ליצור חלל מרווח, מואר ומאוורר יותר? כאשר מדובר בחללים מאתגרים, אנו משקיעים מחשבה מרובה בבחירת פרטי הריהוט ותכנון הצבתם בחלל. אך למעשה, לצבע הקירות ישנה השפעה עצומה על תחושת הגודל והמרחב. בבחירת גוון הקיר, חשוב לקחת בחשבון את ייעודו של החלל, צורתו האדריכלית, כיוון החדר וכמות התאורה הטבעית.

המדריך הבא, יעזור לכם להחליט איזה צבע הכי נכון עבור החלל שלכם- צבעים כהים מתאימים לחדרים הפונים צפונה, בעוד שגוונים בהירים יעבדו טוב בחללים הפונים דרומה. מוכנים לבחור את הצבע האידאלי לחדר שלכם? בחרנו עבורכם 6 גוונים שיגרמו לחדר להיראות גדול יותר.

 


לפני שמתחילים טיפים חשובים:

כדאי להתחיל בבדיקת דגימות צבע בחלל על מנת לבחון איך נראה כל גוון באור המשתנה ולוודא שהוא משתלב עם אופי החדר.

צביעת  החלל כולו- תקרה, משקופים ודלתות באותו הצבע תעצים את האפקט ותגרום לו להיראות גדול ומרווח עוד יותר.


 

 

 

צבע: לבן

ההנחה הרווחת הינה שבחירה בגוונים בהירים, במיוחד בצבע לבן, מגדילה את החדר. אך בבואכם לבחור ממניפת הצבעים תגלו שלבחור בצבע לבן זה לא כל כך פשוט. האפשרויות מציגות כל כך הרבה תתי גוונים, כגון: לבן -שמנת, לבן-אפרפר, לבן-חרדלי ועוד. אם נדמה לכם שההבדלים הם מזעריים – אתם לגמרי טועים! בחירה בגוון הלא נכון עבור החלל שלכם יכולה להותיר אותו בוהק מידי או לחלופין מדכא וחולני. אז איזה לבן הוא הנכון עבורכם? לשם המחשה, בנירלט תוכלו להתרשם ממניפה המונה כ- 25 גווני לבן מובילים. בנוסף,  במניפת COLOR IS ניתן להתרשם מגווני לבן נוספים. אם חשבתם לצבוע בלבן חדר חשוך עם תאורה טבעית דלה, סביר להניח שתשיגו את הפעולה ההפוכה. לבן אבסולוטי עשוי לייצר קונטרסטים קשים מדי בחלל. חדרים הפונים צפונה זוכים למעט תאורה טבעית ומומלץ להתרחק מלבן בוהק.

הכי מתאים: חדרים הפונים דרומה

 

 

 

MILANO BEDDING

מילאנו בדינג| הקומה השנייה

 

לחדרים הפונים צפונה ו/ או חללים חשוכים: אלו ההמלצות שלנו לחדרים חשוכים אשר מעוניינים בקירות בעלי מראה לבן ונקי.

 

 


 

 

 

 

צבע: אפור פחם

מוכנים לשנות גישה ולראות את החדר שלכם באור אחר? בניגוד לכל מה שחשבתם, לחללים עם מעט אור טבעי יחמיא גוון כהה כגון:  אפור פחם או שחור. הבחירה בצבע חזק מומלצת לחדרים כהים על מנת ליצור תחושה אינטימית ודרמטית אשר תשלים את נתונו הטבעיים של החדר.

 

הכי מתאים: חדרים הפונים צפונה

 

 

 

TOLLMAN'S DOT | קומת הכניסה

 

גוונים מומלצים:

גוונים כהים מומלצים

 

 

 


 

צבע: גוונים טבעיים

אם אתם מעוניינים בגוון נטרלי ובהיר שאינו לבן, בחירה בגווני פודרה או בז' אפרפר תעניק לחלל תחושה אלגנטית ומרווחת. הגוונים העשירים יעניקו לחדר נגיעה יוקרתית אשר תשתלב נהדר עם ריהוט בהיר ותיצור תחושה מוארת ומאווררת.

הכי מתאים: עבור חלל סטנדרטי שאין בו אלמנטים אדריכליים

 

INNOVATION  | קומת הכניסה

 

 

גוונים מומלצים:

 

גוונים טבעיים מומלצים

 

 


 

 

צבע אפור

צבע: אפור

מעונינים להעניק למעטפת גוון שונה שתאהבו לאורך זמן? אפור בהיר הינו חלופה מצוינת לצבע הלבן. הגוון הכסוף יעניק לחלל רעננות חמימה. בחירה במשפחת האפרפרים  מאפשרת לכם ליהנות מחלל מואר ומרווח, ובאותה נשימה חמים ונעים.

הכי מתאים: לחללים ללא הרבה תאורה טבעית, לחדרים הפונים מזרחה או מערבה.

 

 

ROSSETTO | הקומה העליונה

 

גוונים מומלצים:

גוונים אפורים

 

 


 

 

 

גוון כחול כהה

צבע: כחול נייבי

בחדרים עם מעט אור טבעי, כחול כהה יכול ליצור אשליית עומק אשר תעניק לחדר ניחוח דרמטי ומפואר. בחירה בגוון החזק תטשטש את הקצוות החדר ותיצור אשליית גודל ומרחב.

הכי מתאים: בחירה מצוינת עבור חדרי ארונות, מטבחים וספריות.

 

 

 

MALY'S | קומת הכניסה

 

גוונים מומלצים:

 

גוונים כחולים

 

 

 


 

 

הצבע ורוד

צבע: ורוד

גוון עדין של ורוד מסוגל להאיר חלל קטן ולהעניק לו אווירה עליזה וקלילה.  הגוונים הסמוקים מתאימים בעיקר לחדרים שטופי אור.  הם משתלבים נהדר  עם גוונים נייטרליים חמים, כגון: בז', חול, שנהב.

הכי מתאים: לחדר הפונים מערבה

 

 

נירלט- ורוד

נירלט | הקומה התחתונה

 

גוונים מומלצים:

גווני ורוד

 

להשיג: מרכז נירלט | הקומה התחתונה

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך