אש אש מדורה! מופע אש בתוך הבית

חיכיתם כל השנה לשבת סביב המדורה ושוב מזג האוויר מסכל את התכניות? אם אתם אוהבים את הריח המדורה, קול פצפוץ העצים ומראה הלהבות-  יש לנו את הקמין שידליק אש (בתוך הבית) בלחיצת כפתור.

 

גם השנה מסכן השרב את חגיגות ל"ג בעומר ומצטרף לדרישה לבטל את הילולת האש. להבותיו של פסטיבל האש הישראלי הולכות ודועכת לנוכח המפגע הסביבתי שהוא יוצר – אך הרצון שלנו לחגוג את כוח הטבע העוצמתי לא כבה.על אף ששליטת האנושות באש מיוחסת לימי קדם, אנו עדיין נפעמים מההישג הקדום. מערכת היחסים שלנו עם אש לא השתנתה כבר מאות אלפי שנים.
כמונו, גם האדם הקדמון, ראה בה כוח טבע מעורר אימה ופראי, ומצד שני, כלי רב עוצמה המשמש אותנו. ההיסטוריה האנושית מרותקת לשני פניה של האש- מצד אחד, היא פראית ובלתי נשלטת ומנגד, היא סמל לבית, להתכנסות ולחום. אם גם אתם רוצים להתכנס סביב אש חמימה במרכז הסלון וליהנות מאווירה קסומה, ממש כמו במדורה, רק בלי עשן, פחמים וגיצים- הכירו את  הדור החדש של הקמינים.

 

מדורת השבט- 

לא עוד ארובות, חיבורים לגז ותמרות עשן. הרצון לאש בוערת במרכז הבית מביא אל הקהל הרחב קמינים משוכללים ונגישים. ההתפתחות הטכנולוגית מציעה כיום קמינים לכל חלל בהתקנה קלה ושימוש בטיחותי עבור בתים עם ילדים וחיות בית . הקמינים החדשים מגיעים במגוון גדלים, צורות וסגנונות מחממים את אווירה  ויוצרים אפקט קסום. ואם תרצו תוכלו להוסיף ל"מדורה" גם תוסף שיפיץ ריח מעושן וקול פצפוץ עצים.

קמין-אתינול-7

הכירו את הדור החדש של הקמינים: 

 

1. קמין אלקטרוני

סדרת הקמינים האלקטרוניים יוצרים אשליה של להבה אמיתית ומופעלים על ידי הטכנולוגיה העדכנית ביותר של תאורת  LED. הפשטות של הסדרה האלקטרונית מאפשרת חופש מוחלט ליצור ולעצב קמינים הפועלים על חשמל ומדמים את האח הקלאסי.

 

קמין אלקטרוני

 

עיצוב: ניתן לעצב את האח בהתאמה אישית לפי מידות, עיצובים, גווני זכוכית וסוגים של הדמיית גזעי עץ מסוגים שונים.

שליטה בלהבה וחום: מפני שמדובר בקמין חשמלי, ניתן לשלוט בעוצמת החום ואפילו לבחור באופציה של מפזר חום באמצעות שלט.

תוספים: להשלמת החוויה ניתן להתקין תוסף שיפיץ ריח קל של עשן ותוסף נוסף של רחש פצפוץ עצים.

• מתאים לחללי הפנים והחוץ

 

קמין אלקטרוני זכוכית כההקמין אלקטרוני- ניתן לבחור בין מגוון גדלים עיצובים וסוגי זכוכיות | MIRROR LAB | הקומה השנייה

 

 

 


 

 

2. קמין  אתנול – אש אמיתית וגלויה

סדרת קמינים הפועלים על בעירת ביו-אתנול בטיחותית ללא עשן או פיח וללא צורך בארובה, פתחי אוורור או וונטה. הקמינים מוצעים במגוון סגנונות,  ומשמשים כאלמנט אדריכלי בעל מראה עכשווי ומרהיב.

 

קמין אתנולקמין אנתול- אש אמיתית | MIRROR LAB | הקומה השנייה

 

עיצוב: הקמינים מוצעים במגוון עיצובים ושלושה גדלים.

שליטה בלהבה: הקמין מופעל על ביו־אתנול, מופק משמן תירס ולא דורש ארובה או תשתית מיוחדת. הוא קל להתקנה ודורש רק נקודת חשמל. הלהבה של הקמין היא להבת אש אמיתית, ללא פיח ואפר של קמין עצים. ניתן לשלוט על עוצמת הלהבה באמצעות שלט.

• מתאים לחללי הפנים והחוץ

 

קמין אתנולקמין אנתול- אש כאלמנט המגדיר חללים | MIRROR LAB | הקומה השנייה

 

 

 


 

3. קמין אידוי דמוי להבה אמיתית

סדרת הקמינים הבאה פורצת גבולות של עיצוב ומהווה פתרון בטיחותי ומרהיב לשילוב אלמנטים של אש בחללי הבית. האש המרקדת היא למעשה תוצר של מים ותאורה בלבד.  תהליך אידוי הופך את המים לערפל עדין אשר מואר בתאורה ליצירת מראה ריאליסטי של להבה ועשן.

 

קמין אידוי | MIRROR LAB | הקומה השנייה

 

עיצוב: ניתן לעצב את הקמין לפי מידות של חצאי מטר ובשל היותו בטיחותי, ניתן להשאיר אותו פתוח מכל צדדיו להעצמת האפקט ושימושו כאלמנט עיצובי. למי שמעוניין, ניתן לשלב  גזעי עצים מסוגים שונים שיעצימו את האשליה.

שליטה בלהבה: הקמין קל להתקנה ודורש רק נקודת חשמל. מיכל מים נשלף וקל למילוי נדרש לצורך הפעלה ומספיק לכ-8 שעות. בגלל שהוא פועל על אידוי הוא נחשב לבטיחותי עבור ילדים. התקנתו לא מצריכה הכנות מיוחדות. הקמין מתופעל באמצעות שלט אך אינו  מחמם.

תוספים: להשלמת החוויה ניתן להתקין תוסף שיפיץ ריח קל של עשן ותוסף נוסף של פצפוץ עצים.

• מתאים לחללי הפנים והחוץ

 

קמין אידוימשחק של מים ותאורה- להבה ראליסטית ולא מסוכנת

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך