איך לבחור את כיסא הבר המושלם

חשבתם שהגעתם לחלק הפשוט והמהנה ביותר- בחירת ריהוט לבית. אחרי שרכשתם את הספה ושולחן האוכל, תתפלאו לגלות שדווקא בחירה בפרטי הריהוט הקלים, כגון: כיסאות, היא המאתגרת ביותר. מפני שהשטח הציבורי בבית הפך לחלל אחד אשר מכיל את הסלון, פינת האוכל והמטבח, אותו אי מרכזי או שולחן בר זוכה להיות באור הזרקורים. לכיסא הבר יש תפקיד חשוב כאלמנט עיצובי שמקשר בין הפינות השונות. אספנו עבורכם את כל הטיפים והסגנונות לבחירה המושלמת עבור המטבח שלכם.

איך לבחור את כיסא הבר המושלם? אספנו עבורכם את כל הטיפים והסגנונות לבחירה המושלמת עבור המטבח שלכם

שלב 1: גובה הכיסא

כשלב ראשון, חשוב מאוד לדעת מהו גובה הדלפק, כך שתוכלו להתאים אליו את הכיסאות שיבטיחו נוחות מירבית. הכיסא האידאלי אמור להיות נמוך בכ- 25-30 ס”מ מגובה האי. בחירה בכיסא הידרולי, שניתן לכוון לגובה הרצוי עשויים להיות פתרון מוצלח.

 

 

 

 

שלב 2: כמה כיסאות אתם צריכים?

חשוב שיהיה מספיק מקום בין כיסא אחד למשנהו על מנת שהסועדים יוכלו ליהנות מישיבה נוחה ולא צפופה. מדדו את אורך הדלפק והבטיחו שלכל סועד יוקצו כ- 60 ס”מ. בנוסף, וודאו שישנו מרווח של כ- 15-25 ס”מ בין כל מושב, לאפשר אכילה מהנה ונטולת מרפקים.

 

בשטח צפוף מומלץ לבחור כיסא ללא משענת. כיסא PALM- קליגריס

 

 

 

שלב 3: חומרים ומה שביניהם

האם אתם מעוניינים ליצור אמירה עיצובית או להתאים את הכיסאות לעיצוב המטבח? התשובות הללו יעזרו לכם לקבוע את הסגנון שיעבוד עבורכם. אם האי ממוקם בשטח עמוס וצר, כדאי לבחור בכיסאות בר ללא משענת שלא יכבידו על החלל. אך אם אתם מייעדים את האי להיות פינת אירוח קבועה מומלץ לבחור בכיסא מרופד בעל משענת נוחה. מתכוונים לסעוד באי בקביעות, שקלו  לבחור חומר רחיץ, כגון:  עור, עץ, פלסטיק או מתכת.

 

שילוב חומרים- מטבחי דא קוצינה

 

כיסאות מתכת במראה תעשייתי משתלבים במטבח מודרני. דא קוצינה מטבחים

 

 

 

שלב 4: אז מה הסגנון שלך? 

בין אם סגנון המטבח שלכם הוא מודרני, כפרי או עכשווי-  אין צורך לנסות ולהתאים את הכיסאות באופן מושלם לעיצוב המטבח. אם לדוגמה, פינת האוכל נמצאת בסמיכות למטבח, נסו לבחור כיסאות שונים מאלו שנבחרו לפינת האוכל. נסו לשלב בין חומרים בצורה מעניינת, במידה וכיסאות האוכל עשויים מעץ, שלבו כיסאות בר ממתכת. בחירה נכונה יכולה לתרום לזרימה בין החללים השונים-  שאלו את עצמכם: האם ברצונכם  ליצור דלפק במראה נטרלי  אשר יתמזג ויוצר המשכיות בין החללים או שברצונכם להדגיש את האי. ריכזנו עבורכם את שלל הסגנונות כדי שתהיו בטוחים מה הסגנון שלכם:

 

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך