על טעם ועל ריח אין להתווכח – יום הניחוח הבינ"ל

יום הניחוח הבינ"ל נועד להזכיר לנו כמה הריח הנעים מוסיף תחושות חיוביות לחיים. ריח של אחרי הגשם, ריח של עץ אורן, קטורת, מנטה ואפילו ריח של כסף. ריח טוב הוא עניין סובייקטיבי ולכן אין מה לריב אם הוא טוב או רע כי לכל אחד תחושה משלו. החשוב הוא שהריחות בהם נשתמש יעלו בנו רגשות חיוביים וירוממו לנו את מצב הרוח ובעיקר יתמכו במרחב החלל המעוצב.

לקראת יום הניחוח הבינ"ל בחרנו להציג לפניכם 3 מותגי ריח נעימים במיוחד –

  בקומת הכניסה – LOCHERBERG MILANO – MALY'S

מותג לייף סטייל יוקרתי בינ"ל תוצרת איטליה המתמחה במוצרי אווירה ובעיקר בדיפיוזרים ייחודיים בעבודת יד. המוצרים מבוססים על תמציות בישום של שמנים אתריים טבעיים שהן האיכותיות ביותר שקיימות בעולם, בשילוב עיצוב מודרני ברמה הגבוהה ביותר. המוצרים מספקים חוויית יוקרה רב חושית. החל מכלי הזכוכית שלהם, דרך העיצוב האומנותי של התוויות וחומרי האריזה וכלה בניחוח שהם מפיצים שמשפיע ישירות על מצב הרוח שלנו ושמחת החיים. המותג מעניק חוויה של יוקרה, חדשנות וייחודיות נדירה.

הדיפיוזרים מגיעים בחמישה גדלים החל מ-250 מ"ל המספיקים בין שלושה לארבעה חודשים ועד 5000 מ"ל המספיקים בין שנה וחצי לשנתיים והקולקציה מורכבת משמונה סוגי ניחוחות כמו DOKKI COTTON – ניחוח פרחוני, פרשי, פאודרמאסקי ו- VENETIAE – ניחוח פרשי, מימי, פרחוני ואוריינטלי

לצד הדיפיוזרים, המותג מציג נרות העשויים משעוות קרנובה, העשויה מעלים של עץ דקל ברזילאי אשר בעת בעירה הם משמיעים רעש חרישי כמו ארובה, כריות ריח העשויות מבד פישתן עם כפתור פנינה אמיתית אשר בתוכן יש מלח מסיציליה אשר הושרה בתוך תמצית ניחוח למשך 12 שעות, כרטיס ריח עשוי גומי לרכב ולארונות וריפיל לדיפיוזרים.

 בקומה השנייה – SENSE – Hollandia

באמצעות הניחוח הייחודי של SENSE  תוכלו לבודד את חדר השינה משאר שגרת היום המלחיצה וכך ליצור חוויית שינה רגועה ואפקטיבית יותר. מבשם חדרים ארומטי מבית הולנדיה מעניק ניחוח עדין ונעים הנשאר בחלל האוויר למשך זמן ממושך יותר. ניחוח זה יכול להיספג גם בבדים בפעולה ישירה. הוא משלב פטנט טכנולוגי חדשני בשם Ultra-Mist, בעל מנגנון התזה מתקדם המפזר באוויר ערפול של ניחוח נעים ויבש

מבשם חדרים בקבוק של 120 מ"ל 

מפיץ ניחוח מקלות 100 מ"ל או 700 מ"ל

מבשם בדים ומצעים המעניק בישום עדין למגוון מוצרי טקסטיל  250 מ"ל

בקומת הכניסה – Floralis Sense

סדרת נרות ארומטיים מבית פלורליס הכוללת 4 ארומות ייחודיות, כאשר כל סדרה כוללת נר בשלושה גדלים שונים ודפיוזר 500 מ"ל. הנרות מעוצבים כלי זכוכית בדיגום לאופרד המפיצים ניחוח ארומטי נוכח ומתויגים במספר מזהה.

מפיץ ריח המגיע בבקבוקון זכוכית לאופרד לבן, שחור וזהב ו-5 מקלות עץ ארוכים.
דיפיוזר בעל ניחוח עצי דחוס שהוא תרכובת יסמין וזעפרן אקזוטים. ארומה עשירה הטומנת בחובה גם יסמין, ורד, אמברווד ברגמוט, קימון, ארז גרניום ולבנדר. ניחוח כובש המבוסס ארומה מינראלית של ליבת עץ האורן ומשרה אווירת רוגע מיסטית.

מפיץ ריח המגיע בבקבוקון זכוכית לאופרד לבן כחול ו-5 מקלות עץ ארוכים.
דיפיוזר בעל ניחוח טבע פראי-יצרי ונוכחות ארומתית. שילוב בין תחושת טבע במרחבים נקיים, ארומת יערות וצמחי מרפא. ניחוח רענן של מחטי עץ אשוח, עץ ארז, אקליפטוס רענן, צמח הפטצ'ולי וצמח וטיבר.

מפיץ ריח המגיע בבקבוקון זכוכית לאופרד חום ו-5 מקלות עץ ארוכים. דיפיוזר בעל ניחוח תמציות הדרים וארומת ארל גריי משכרת. ניחוח המאופיין במתיקות עוטפת ממחוזות טרופיים אקזוטיים. ניחוח עוצמתי וחזק המאופיין ריח שרף עצים והדרים. לאוהבי ארומה מתוקה ודומיננטית.

מפיץ ריח המגיע בבקבוקון זכוכית לאופרד לבן וזהב ו-5 מקלות עץ ארוכים.
דיפיוזר בעל ניחוח עשיר,מתוחכם המאופיין עומק עצי דומיננטי-מעושן יוקרתי, ונגיעות רעננות הדרית. ניחוח מסתורי מדוייק של עלי יסמין, אורכיד שחור וסנדלווד. לאוהבי ארומה חזקה הלקוחה ממחוזות הטבע הרחוקים.

מה שלא תעשו, זכרו שהאף שלכם יודע הכי טוב ושיהיה לכם יום ריחני להפליא

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך