בואו נהיה חכמים – עידן חדש בפתח הדלת

כמה פעמים קרה לכם שהילדים איבדו את המפתח ולא יכלו להיכנס הביתה אחרי ביה"ס? וכמה פעמים יצאתם לריצה ולא היה לכם מה לעשות עם צרור המפתחות? חברת רב-בריח מציעה לכם פתרון פשוט המספק שליטה בדלת הכניסה - 26/02/2024

לוקאפ  – LOCKAPP – הוא הצילינדר החכם של רב בריח. מוצר מהפכני המשדרג את הכניסה לבית שלנו באמצעות אפליקציה מאובטחת וייעודית, לוח קודן או ביומטרי ושלט רחוק. בהתקנה פשוטה האורכת כשעה ניתן להחליף את הצילינדר הקיים באחד חדש. צילינדר אשר ממונע בצידו הפנימי של הבית בלבד ומחובר לאפליקציה ולוח קודן/ביומטרי לפתיחה ונעילה של הדלת. בצורה זו ניתן לשלוט בדלת הכניסה בקלות וללא צורך במפתחות.

צילום: אייל טואג ניתן להשיג ברב בריח בקומה התחתונה

כניסה באמצעות זיהו ביומטרי של טביעת האצבע היא בראש ובראשונה הבחירה הבטוחה ביותר, שהרי אין אפשרות לשכפל או לזייף טביעת אצבע אישית ואת האצבע לא נאבד או נשכח. זהו פתרון אולטימטיבי השומר על רמת הבטיחות של הצילינדר, הנעילה וכמובן של הבית שלנו.

צילום: תמי בר שי ניתן להשיג ברב הריח בקומה התחתונה

המערכת החכמה מבצעת נעילה מלאה של הדלת, כאילו סובבנו מפתח ומאפשרת לנו חוויית נוחות של טביעת אצבע או קודן. בנוסף המערכת אינה תלויה בחשמל, אלא עובדת על סוללות ארוכות טווח, כך  שאין סיכוי שננעל מחוץ לבית.

חברת רב-בריח (אשר ממוקמת בקומה התחתונה) היא חברה ותיקה ואמינה אשר תעניק לכם אחריות, שירות וחלפים גם בהמשך הדרך

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך