קולקציה חדשה של דלתות כניסה מעוצבות

 

דלת הכניסה לבית מהווה את האמירה העיצובית הראשונה שיש לנו, בעלי הבית, להגיד. היא המבואה אל תוך עולמנו הפרטי, הפתח דרכו עוברים אורחינו למרחב המספר את הסיפור שלנו. בשנים האחרונות, דלתות כניסה זוכות לכבוד המגיע להן – מעוצבות יותר, מעודכנות יותר ומרשימות יותר. כיום, גם חלקה הפנימי של הדלת זוכה להתייחסות – מעצבים ואדריכלים דואגים להתאים את דלת הכניסה בחלקה הפנימי לחלל הכניסה. כחלק מהמגמה המובילה כיום, החלל הציבורי מעוצב כחלל פתוח, דבר החושף את דלת הכניסה מרוב חללי הבית ומעניק לה חשיבות גבוהה בעיצוב הבית.

חברת רב-בריח משיקה את קולקציית קיץ 2018 – קולקציה דלתות כניסה המתכתבות עם הטרנדים הבולטים של עולם העיצוב. הדגמים החדשים מאופיינים בצבעוניות חדשה, מראה אלגנטי, שובב אך מהודר, בעלי אלמנטים של חיתוכים גאומטריים וידיות שונות ומגוונות. פלטת הצבעים שודרגה גם היא ומציעה צבעים וגוונים חדשים של אפור, גרפיט, לבן, לצד צבעים חמים כמו חאקי, ירוק מרווה ועוד. בנוסף לצבעים, הוסיפו מעצבי החברה שימוש בחיפויי פורמייקה המאפשרים שילוב צבעוניות של אבן וחספוס אשר הוצגו השנה בתערוכות בינלאומיות.

 

הקולקציה המלאה מחכה לכם באולם התצוגה שלנו: הקומה התחתונה, חנות 18- דן דיזיין סנטר

 

דלת דגם ריי רב בריח

ריי – דגם שיקי בעל ידית מעוצבת אשר משווה לו מראה "מעונב" ועדכני

רומי דלת רב בריח

דגם טום וסול –  שילוב חומרים שונים כולל חיפוי פורמייקה בעיצובים שונים, המאפשרים בחירה אישית של עיצוב המתאים לסגנון הבית .
בדומה לשאר הקולקציה, גם פה הידיות מעניינות וחדשות– ידית בתצורת Z מפלדה בגוון תואם לדלת בדם טופ או ידית שקועה אינטגרלית בדגם סול.

 

טום דלת רב בריח

 

 

 

 

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך