פנטון בחרה בסגול אולטרה לצבע של 2018

חדשות מתפרצות: חברת פנטון, הסמכות העליונה לעניני צבע, הכריזה על הצבע הנבחר לשנת 2018- PANTONE 18-3838 אולטרא סגול. הוא פרובוקטיבי, משדר מקוריות, כושר המצאה וחזון שמכוון אותנו אל העתיד."הבחירה השנה בגוון הסגול היא הרבה יותר מאשר תחזית של מגמה או טרנד", מצהירה פנטון, "זו השתקפות של מה שדרוש לעולם שלנו כיום".  הסגול הוא המורכב ביותר מכל הצבעים, מפני שנוצר ממפגש בין שני גוונים מנוגדים לחלוטין – כחול ואדום – ומביא אותם יחד כדי ליצור משהו חדש. הגוון מורכב ומרהיב בדיוק כמו המציאות שלנו, ומסמל את המסתורין של היקום.

 

רגע לפני שמסתיימת לה שנה הכריזה חברת פנטון, הנחשבת לחברה המובילה לענייני צבעים, על הצבע שיגדיר את  השנה החדשה. ביום שישי האחרון נפל דבר והגוון האולטרה סגול הוא המנצח הגדול בגלגל הצבעים. אם הבחירה הזו תפסה אתכם לגמרי לא מוכנים, דעו לכם שאתם לא לבד. הרבה גבות הורמו ( כולל שלנו) אבל זכורה לנו אותה תגובה ממש כשהכריזו על הצבע הירוק בשנה שעברה ועל הורוד בשנת 2015. לקח לנו קצת זמן אבל לגמרי נשבנו והכנסנו אותם הביתה.

 

הנימוקים לבחירה על פי פנטון מספרים עליו שהוא פרובוקטיבי, משדר מקוריות, כושר המצאה וחזון שמכוון אותנו אל העתיד. הגוון האולטרה סגול משלב בין מימד קוסמי, אומנותי ורוחני לפיתוחים טכנולוגיים וחקר העתיד. בתרבויות שונות הוא נחשב למסתורי, בעוד שבתרבות הפופ השתמשו בו אמנים כמו: דיוויד בואי ופרינס כביטוי לנון קומפורמיזים.”הבחירה השנה בגוון הסגול היא הרבה יותר מאשר תחזית של מגמה או טרנד”, מצהירה פנטון, “זו השתקפות של מה שדרוש לעולם שלנו כיום”. הסגול הוא המורכב ביותר מכל הצבעים, מפני שנוצר ממפגש בין שני גוונים מנוגדים לחלוטין – כחול ואדום – ומביא אותם יחד כדי ליצור משהו חדש. הגוון מורכב ומרהיב בדיוק כמו המציאות שלנו, ומסמל את המסתורין של היקום.

הוא פרובוקטיבי, משדר מקוריות, כושר המצאה וחזון שמכוון אותנו אל העתיד-

 

 

כלי זכוכית דקורטיבים – להשיג: נטוצי, הקומה השנייה

 

שמיכות אלפקה- נטוצי, הקומה השנייה/ שעון חול צבעוני- ביתילי, הקומה התחתונה/ ספת PARMA, סימפלי ווד, הקומה השלישית

 

 

סגול לפי הפאנג שוואי

הסגול נחשב מאז ומתמיד לצבע רוחני ואניגמטי- בהודו זה צבעה של צ’קרת הכתר, בסין הוא מסמל  אצילות. בימי האמפריה הרומית ביגוד סגול היא שמור למעמדות הגבוהים ונחשב לגרסה מלכותית של הצבע האדום. לפי הפאנג שוואי, הוא מסמל אינטואיציה, אידיאליזים ומסירות. אנשים שבוחרים בצבע הסגול הם קלילים, יצירתיים ומלאי בטחון. הצבע הסגול יהפוך את הבית לחלל מלא בהשראה, רצוי לצבוע חדר שינה בצבע סגול על מנת לעורר רוחניות, עשייה ויצירתיות.

 

שטיח בעבודת יד- אי. די. דיזיין, קומת הכניסה\ ספת קטיפה ARKETIPO- קאטלן איטליה, הקומה השנייה

 

להשיג: HEZIBANK חזי בנק, הקומה התחתונה

 

 

להשיג: מלי’ס, קומת הכניסה

 

 

להשיג: ניופאן גורמה, קומת הכניסה

 

 

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך