יוצאים לחופשה באחוזה של פבלו אסקובר

חייו הידועים לשמצה של ברון הסמים, פבלו אסקובר, ריתקו אותנו אל המסך. הסדרה המתארת את עלייתו לפסגה של ברון הסמים זכתה לביקורות נלהבות וקהל צופים נאמן. אם נפלתם מסגנון חייו הראוותני, עכשיו אתם יכולים להתחקות אחרי הגיבור האכזר ולישון באחת האחוזות שהייתה בבעלותו.

מי שעקב אחרי הסדרה “נרקוס”, לא יכל להישאר אדיש לסגנון חייו הראוותני של אסקבר. ברון הסמים העשיר בעולם השאיר אחריו אוסף של בתי יוקרה מרהיבים בלוקיישנים עוצרי נשימה. כעת, 24 שנים אחרי מותו, הופכת אחוזתו המפוארת בחוף טולום אשר במקסיקו למלון בוטיק אומנותי. אחוזת החוף הנטושה נרכשה לפני כחמש שנים על ידי ליאו מלכה, סוחר אומנות מוערך, אשר הסב אותה למלון בוטיק יוקרתי בשם CASA MALCA.

האחוזה אשר ממוקמת בקצה הדרומי של חופי טולום הלבנים הוסבה לאתר נופש הכולל תשעה חדרי אירוח המתהדרים באומנות עכשווית, טבע ויוקרה מפנקת. מלכה מקפיד לקשט את המלון באומנות אשר ראויה להיות מוצגת במוזיאון והפך את האחוזה ליצירת אומנות בפני עצמה. “קאזה מלכה” שנפתחה לפני כשנה, היא פרויקט מתמשך של מלכה. לאחרונה הוסיף  כ-35 סויטות נוספות על פני האדמה הסמוכה לאתר הנופש אשר מעוצבות בהתאם לאחוזה המקורית.

 

בעל המלון הוא סוחר אומנות נודע אשר משנה לעיתים תכופות את עיצוב החלל

 

הלובי של המלון מעוצב בפרטי אומנות אשר ראויים להציג במוזיאון

 

חדרי שינה המשלבים עיצוב ייחודי ונוף עוצר נשימה

 

כל חדר הוא חגיגה של מיטב האמנות העכשווית ועיצוב מעורר השראה

 

 

בכניסה אל האתר מחכה למבקרים שביל גישה אשר מוגדר באמצעות עצי דקל ומוביל לחצר קדמית מכוסה בשטיחים אתניים. שתי דלתות ענק מחופות בקליפות עץ מקבלות את האורחים אל תוך המלון. בתוך הלובי מוצגים ציורים, פסלים וריהוט של האמנים והמעצבים הנערצים ביותר. האמנות ברחבי המלון משתנה לעתים תכופות, ולכן האורחים החוזרים יכולים ליהנות מעבודות שונות. בקומת הכניסה ישנו גם בר המעוצב בשחור לבן ויציאה ישירה אל תוך החול הלבן. הפתעות נוספות מחכות לאורחים בקומה התת קרקעית ובגג המלון. חדר סאונה תחת קרקעי מעניק למבקריו חוויה מרגיעה בעלת תאורה מתחלפת. בעוד שבגג המלון ניתן ליהנות ממשקאות חריפים ונוף פנורמי קסום.

 

מוצרי רחצה מקומיים ועיצוב שמחובר אל הטבע

 

 

טולום אשר מכונה “הריביירה של בני המאיה”, ידועה כמקום יפיפה ואפוף מסתורין.  החוף הפרטי של קאזה מלכה נחשב לפנינה של האזור, מוקף ג’ונגל פראי ומקדשים שבנו בני המאיה.

 

חדר האוכל מחופה כולו בעצים ממוחזרים

 

סאונה תחת קרקעית עם משחקי תאורה חווייתיים

 

כל התמונות מתוך אתר המלון www.casamalca.com

 

 

כתבות אחרונות

    הי, רציתי להמליץ לך על
    אתר מלא בהשראות במיוחד בשבילך